99vinnie99 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Heey ik heb een vraagje, waar vind ik de andromana en hoe maak je een bocht met een vliegtuig als ie op land staat? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Je kan de Andromada hier vinden:Andromada Maar met de Andromada kun je niet vliegen. Deze kan je alleen in met de missies: 'Stowaway en A Home in the Hills En de besturing kan je hier vinden:besturing Met de ps2 moet je naar links gaan met: L2 met pc: A Met de ps2 moet je naar rechts gaan met: R2 met pc: D gta-freak2 Bewerkt: 15 juli 2006 door gta-freak2 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Heey ik heb een vraagje,waar vind ik de andromana en hoe maak je een bocht met een vliegtuig als ie op land staat? De Andromada komt alleen voor in de missies 'Stowaway' en 'A Home in the Hills'. Wat dus betekent dat je ze niet los kunt besturen en vinden. Hiervoor heb je iets nodig. Ik zou daarvoor de n00bmode downloaden, die is gewoon te downloaden op GTAGames. Met die n00bmode kun je hem laten spawnen waar je wil, ga dan wel op een open ruimte staan zodat hij past en dat jij weg kan komen. Een vliegtuig bestuur meestal met de letters: W,A,S,D. Als je een bocht wil maken doe je dat op het land met A voor links en D voor rechts. Reageren
Sunray Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Je kunt hem niet krijgen alleen maar zien in de missieStowaway. en in de missie A home in the hills.Maar je kunt ze wel niet besturen dus ben je er eigelijk niets mee. Je kunt ze wel hebben met een cheatdevice zoals de noobmode. Als je er meer wilt van weten Andromade en de besturingen Klik. Er staat alleen een hydra voor besturing maar het is wat hetzelfde. Van je liefste lid Sunray. Edit Matthijs was me voor en ook nog gta-freak2. Bewerkt: 15 juli 2006 door Sunray Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.