Jarno Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Weer een nieuwe handtekening van mij. Heel erg simpel en geen geklooi met filters. Niet moeilijk doen als ik zelf het resultaat ook mooi vind. Rate please. Bewerkt: 15 juli 2006 door Jarno Reageren
Samurai Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Sorry, deze vind ik te simpel... En die roze text/border past niet bij die boom, 5/10. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik vind de tekst moeilijk te zien en hij is voor de rest wat kaal 7 Reageren
Jarno Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 En die roze text/border past niet bij die boom Nee maar wel waarop mijn signature slaat, namelijk Vice City. Reageren
Le MrG Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 En die roze text/border past niet bij die boom Nee maar wel waarop mijn signature slaat, namelijk Vice City. Maar dat kun je niet van de Signature aflezen. En dan nog is het niet mooi, de tekst is bijna niet te zien Een ander Vice City Kleurtje zou beter staan.. 6.7/10 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik vind hem wel mooi, alleen wat kaal Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik vind hem te kaal, de border tja vice city, tja, als ik die border zie, zie ik een roze lijn maar geen vice city style. Ik denk dat er wel wat meer effectjes in kunnen, zoals wat wolken. Reageren
Dynamic Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik vind hem best mooi gemaakt. Hoewel ik hem net zoals TQM wat kaal vind en als Samurai de border niet bij de palmboom passen. Misschien dat je de palmboom wat laten zakken dat de border er niet dwars door heen gaat Jarno je gaat goed vooruit in de Graphics! KUTGW! 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.