Fuzzy Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 als ik een keer met moomapper bijv: een trap ergens neer zet dan doet mijn gta:vc het nog wel. maar als ik dan er nog een extra landje ofzo er bij wil doen dan crasht mijn game of is heel dat gebied weg :S als ik bijv: docks heb gemod sla ik het bij docks op. Weet iemand hier iets van?
Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 zoek op mijn site ff de tutorial van de moomapper (bij mapping tutorials). Volg die stap voor stan, kijk of je wat fout doet. Zo niet, dan kan ik je niet helpen Zo ja, dan heb ik je net geholpen
Fuzzy Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 nee:( maar ik sla volgens mij ook alles goed op. ojah ik hem moomaper 0.90
PatrickW Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Als je teveel dingen toevoegd, loop je op een gegeven moment tegen een grens aan van het aantal objecten dat VC aankan. Er bestaat hiervoor een tooltje: "limit adjuster" (door SteveM), waarmee je de grensen aan kunt passen.
Fuzzy Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) nee lukt niet:( kan het mischien komen omdat ik mijn gta-vc heb gekopieerd van mijn broer?(mijn broer heeft wel de oficiele of zo iets) maar die werkt ook maar half oftopic: srry voor de dubbelpost .. ik zagt mijn vorige niet omdat gtag zo zuper sloom deed :S Bewerkt: 28 oktober 2004 door Fuzzy
Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 maakt niks..foutjes kunnen gemaakt worden..als je het maar niet te vaakt doen maar wij mogen helaas geen mensen helpen met een illegale versie van VC
Fuzzy Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) ohw is het illegaal als je een backup maakt omdat je broer de oficiele heeft en die het niet meer super doet :S Bewerkt: 28 oktober 2004 door Fuzzy
Recommended Posts