rems GTA Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Hey! Ik heb moeite met de missie ''Dam And Blast'' uit Gta San Andreas! Ik ben aangekomen op het airport waar ik in een andromada moet stappen en vervolgens omhoog te vliegen door een corona ( een rode ring ). maar...Waar is die ring???? :? Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Ik kan niet zeggen waar precies maar ik kan je een tip geven. Als je in het vliegtuig zit, vlieg dan zo hoog mogelijk. Doe dit zo'n 30 meter voor je in de corona vliegt. Als je door de Corona bent, spring dan uit je vliegtuig. Ik wens veel veel succes. Bewerkt: 15 juli 2006 door Gta-boy Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Vlieg naar The Sherman Dam. Boven de Dam hangt een Corona alleen deze is wel heel hoog. Probeer met gelijdelijke hoogte op te stijgen. Doe dit al vanaf het begin, want anders kun je niet echt goed opstijgen. Als je hoger bent dan de Corona kun je dus altijd nog dalen door naar beneden te vliegen. Dan zul je hem dus wel tegen komen. Volgens mij kun je aan het icon'tje zien of je op zelfde hoogte vliegt als jou icoontje een vierkantje word vlieg je op zelfde hoogte dus dan moet je richtig de corona vliegen. Als je door de Corana bet gevlogen spring je uit het vliegtuig en zul je een Parachute krijgen, hiermee moet je landen op de kant. Dit word ook wel de Dam ingang genoemt. In de Dam zitten namelijk generatoren dit zijn een soort van Dinamo's die stroom opwekken. Die moet je dus laten exploderen, je moet satchel charges plaatsen op de Generatoren je moet het niet te opvallend doen, want je moet er voor zorgen dat de bewakers niet gaan schieten. Gebruik je mes om de bewakers te moorden. Je kan iemand Villen (Moorden met Mes in de nek) door op de Rechtermuisknop te drukken dichtbij de persoon en druk dan op enter of Linkermuis- knop. Als je dit gedaan hebt moet je rustig aan de bommen plaatsen daarna moet je ontsnappen als je dat gedaan hebt is de missie gehaald. Veel succes, en mochten er nog vragen zijn. Stel ze gerust, want daar zijn ze voor. Bewerkt: 15 juli 2006 door SummerBase Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Die ring zit niet boven 'The Sherman Dam' maar bijna boven de satteliet 'The Big Ear'. Misschien er een klein beetje naast maar niet erboven. Om in die carona te komen is er wel nodig dat je met je vliegtuig hoog komt, dit kun je doen door naar je radar te kijken maar ook gewoon met een bocht opsteigen. Als je een bocht maakt en je stijgt op, dan neemt je snelheid niet af en ben je sneller omhoog. Je moet het geleidelijk opbuwen (zoals SummerBase al zei), maar zei niet hoe. Dat kun je doen door gewoon naar dat dorpje te vliegen met de Bootschool en dan keer je weer om en ga je weer verder omhoog. Dan lukt het makkelijk om door de carona te komen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Je hoeft niet persé meteen op de dam te landen met je parachute je kan ook eerst de parachute losmaken boven het water (als je in het water valt gaat er geen health af) en dan de dam opklimmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.