xamiej1992 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik zit te kijken naar een nieuwe videokaart de Sapphire Radeon 9600PRO Weet iemand of je daar ook san andreas mee kan spelen. Mijn vorige kaart de MSI Radeon 9250SE werkte niet met het spel ik zag geen mensen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik zit te kijken naar een nieuwe videokaart de Sapphire Radeon 9600PROWeet iemand of je daar ook san andreas mee kan spelen. Mijn vorige kaart de MSI Radeon 9250SE werkte niet met het spel ik zag geen mensen. Hey Xamiej1992, Met deze videokaart kun je zeker San Andreas wel spelen, als je deze kaart koopt (ik zag hem voor €79.95 ligen) heb je een goedde kaart in mijn ogen. Alles is hoog, het aantal MB van deze videokaart is een kwart van een gigabyte: 256MB. Je kunt daar San Andreas prima op draaien, je hebt namenlijk 64MB minimaal nodig. Maar dat is niet het enige waar San Andreas op draait, je moet ook zorgen dat aan alle andere specs van San Adreas worden voldaan. Voor San Andreas zijn dit de minimum specs: Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Hier heb ik nog even de link naar je videokaart die je gaat aanschaffen. Op de site van de link staan alle specs van jou videokaart weergegeven. Site: http://www.vobis.nl/?ID=ProductDetail&ProductID=74747 Veel succes, als je het nog niet hebt en het gaat kopen. Veel plezier, je koopt een topgame in mijn ogen! Veel plezier daarvan en koop hem! Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik kan je inderdaad deze videokaart aanraden als je er san andreas mee wilt spelen. Ik heb hem zelf namelijk ook en ik heb tot nu toe geen problemen gehad.(wel ff afkloppen nu ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.