Jump to content

Voor meisjes ?


Natalie

kunnen meisjes ...  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. kunnen meisjes ook gta san andreas spelen ?

    • ja
      58
    • nee
      7


Recommended Posts

nou als meisjes gta een stom spel vinden: :-( Ik vind het juist een gaaf spel.

Mensen zijn nou eenmaal verschillend, sommige meisjes vinden het leuk en sommige niet.

Het maakt echt helemaal niet uit of je nou een jongen of een meisje bent, mijn buurmeisje speelt ook vaak San Andreas. ;)

Ook de leeftijd maakt niet uit.

Mijn opa heeft ook wel eens San Andreas bij mij gespeeld en hij vond het ook leuk. :D

Ja dat weet ik iedereen is anders.Gelukkig maar.Mijn moeder vind het ook leuk.Hihi.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Natasja24

    4

  • nick11123

    2

  • Curtis Jackson

    2

  • Natalie

    1

Meisjes kunnen net zogoed gamen en van GTA houden als jongens. Het slaat helemaal totaal nergens op dat meisjes dat niet zouden kunnen, en dus diegene die bij de pollkeuze op 'nee' heeft gestemd, moet toch maar eens heel even zichzelf gaan nakijken.

Ik vind het echt volstrekt belachelijk dat meisjes niet zouden kunnen gamen. Gamen is voor iedereen, absoluut niet alleen voor jongens. Ik heb ook een zusje, die speelt ook best regelmatig, en dan ook bijvoorbeeld GTA. Zij vindt dat soort spellen ook gewoon fantastisch. En bij sommige 'Hack&Slash' games ga ik ook weleens tegen elkaar, en dan heb ik soms ook nog best een kluif aan haar hoor. En zij is niet het enigste meisje die ik ken die speelt.

Nee, dat meiden niet kunnen gamen, dat is onzin. Het is waarschijnlijk wel een feit dat je het meer jongens ziet doen, maar dat maakt meisjes absoluut niet slechter.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk, waarom niet? het is toch gewoon een game :?

offtopic: ik ben wel eens online met Tony Hawks American Wasteland en weetje hoeveel meiden daar rondlopen! echt veel!

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Meisjes kunnen gewoon gamen ik vind het niet zo raar hoor :?

het lijkt me juist wel geinig en als ze het leuk vinden moeten ze het gewoon doen :Y

maar ik zat een keer Gta Sanandreas te spelen :*D

en toen zat me moeder der bij en ze zij telkens je moet die mensen niet doodmaken :duh:

en je bent niet lief :sst:

en me vader heb het ook wel eens gezien en me vader vind het niks aan hij vind dat het spel

eraf is gegaan dat wil zeggen dat het allemaal tegenwoordig zo echt moet lijken en het niet meer om

het spel gaat :duh:

hij is nog gewend aan die commodore64 spelletjes met die blok mensen en dat PacMan enzo :schater:

maar meisjes vind ik gewoon dat ze kunnen gamen _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je 'Megalid' zijn dan zou je je eigen post kunnen verwijderen, verder kun je dat als moderator en hoger ook en de moderators ekunnen in hun 'eigen' forum topics/post verwijderen. Gmods en hoger kunnen overal post/topics verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al eens meisjes in actie gezien op een tv programma.

Ze deden mee voor een kampioenschap enzo.

En ze moesten 8 uur per dag trainen.

Je zou nog versteld staan wat meisjes allemaal niet kunnen(nee ik ben een jongen :puh: ).

Nu zeg ik natuurlijk niet dat de meisjes beter zijn natuurlijk. ;)

Mij maakt het ook niet zo uit zo lang je er maar plezier in hebt is het goed.

Ik ben personelijk een hele goeie gamer ik zit heel lang achter games.(ik doe bijna niets anders)

Ik vind dat meisjes soms wat minder respect krijgen,Wat ben ik toch een gentelman.

Dust het nu uit of je jongen bent of meisje zo lang je er maar fun in hebt is alles oke.

Van je liefste lid Sunray. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

ja tuurlijk mijn nicht heeft hem al uitgespeeld:D:D:D

greenz: jannes

ja tuurlijk well mijn nichth eeft hem al uitgespeeld

>>> Door .Levi.: Dat toegevoegde plaatje heeft niets met Gta San Andreas te maken of het topic. Gelieve dit soort dingen achterwege laten in je posts.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...