sniffel Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 weet iemand hoe ik een filmpje kan maken in san andreas terwijl dat ik speel. afz sniffel Reageren
Bierkameel Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Heb je SA op de pc of ps2?.. Bierkameel Reageren
Goliat Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Ik heb hier een uitleg voor je op de PC, van Synchro: _____________________________________________________Mijn Tutorial: Voor de PC, wat je nodig hebt: - Fraps( Fraps 1.9 als je zonder muziek wilt ) Hij is te downloaden hier: Fraps Download van gtagames. - Windows movie maker. Als je zonder muziek bij GTA doet! Dit heb je normaal in je pc zitten. Wat ook nodig is! - GTA Filmpjes (zelf gemaakt) - Muziek als achtergrond( Als je zonder ingame muziek doet.) ------------------------------------------------------- De eerste Frame Start je Fraps op. En Start je windows movie maker. Neem je Filmpje en zet het op Windows Movie Maker. Nu staat het er boven, nu neem het nog eens(Wat in Movie Maker staat) En zet het op die lijn daar onder: waar staat:Drag Movie.... En dan heb je je eerste Frame!Zo kan je verder doen.Met elk filmpje. :lol: Je muziek Nu laat je fraps staan en dan open je map van muziek. Neem het bestand en zet het op movie maker. Neem het nog is (wat op movie maker staat) En zet net onder waar je je frame hebt staan. Druk op Play en je ziet het! Fraps , hoe werkt het? Je start gewoon Fraps.Start je spel San Andreas of een ander spel. Dan zie je daar boven aan cijfers dat is Fraps , dus niet panikeren. F9 is filmpjes en F10 is screen. Gebruik overigens in het vervolg de zoekfunctie, er waren hier al meerdere topics over. Bewerkt: 15 juli 2006 door Goliat Reageren
Juju Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Als je het op de PC hebt, doe je dat via Fraps. Klik om de link voor de Download. Met Fraps kan je: - Filmpjes maken: Druk onder het spelen op F5 en hij zal gaan opnemen. - Screens maken: Dit heb ik echter nog nooit gedaan, dus weet ik er niet veel vanaf. Nog veel succes met filmpjes schieten . Je gemaakte filmpjes kan je hier posten. Op de PS2 kan je helaas geen filmpjes maken, alleen als je er zelf een camera bij houdt . Reageren
sniffel Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ok tnx ik heb de pc versie. maar is dit nu met of zonder geluid want ik will echt wel met geluid. afz sniffel Reageren
Goliat Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) ok tnx ik heb de pc versie.maar is dit nu met of zonder geluid want ik will echt wel met geluid. afz sniffel De nieuwste versie Fraps is gelukkig met geluid. Volgens mij is het wel zo dat je kunt instellen of je het geluid wel of niet wilt, maar dat wijzigd zich vanzelf. Ik heb hier trouwens nog een link naar een Fraps die zonder geluid is maar wel oneindig kan opnemen, de Fraps die Juju je gaf kan welis waar wel geluid opnemen maar slechts 30 seconden beeld + geluid. Deze Fraps kan dit dus oneindig: Fraps Vergeet niet in te loggen om te downloaden, Succes. Bewerkt: 15 juli 2006 door Goliat Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ok tnx ik heb de pc versie.maar is dit nu met of zonder geluid want ik will echt wel met geluid. afz sniffel Fraps is met geluid, naast de beelden die hij opneemt die je maakt. Zal hij ook de geluiden opnemen. Dus als je GTA gaat doen en je rijd in een auto, zul je later als je het filmpje gaat terugkijken ook de motor en de radio van de auto horen! Reageren
sniffel Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ok tnx ik ga het ff proberen afz sniffel Reageren
sniffel Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 het is gelukt TNX afz sniffel Reageren
sniffel Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ik heb het filmpje online gezet. het is hier te downloaden. www.ictdifrentie.nl aan de linker kant downloads. druk op Project From ICTDifrentie . druk dan op Mirror2 om te downloaden. de download is 118 mb groot. M.V.G. sniffel p.s. geef ff een reactie (het downloaden kan langzaam gaan wegens dat er veel gebruikers zijn die gebruik maken van de servers. Reageren
LBG Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Het downloaden duurt erg lang... en hij blijft steken op 46%. Kan je hem niet op video.google.com zetten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.