Jump to content

het grootste PC game (in GB)

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was eens in een game winkel aan het zien achter pc games en toen kwam ik het spel codemant ofzooiets tegen en toen zag ik dat het 8 GB groot was !!! :puh: en auto assult ook 8 Gb nu wil ik weten zijn er nog games die 10 Gb of zo zijn ? :?

Geplaatst:
is de techniek al zo ver :? Volgens mij is dit onmogelijk :N of heel zeldzaam.

ik kan toch lezen en ik zal als je me niet gelooft de spec. laten zien :Y en dan zal je zien ' 8.0 GB hard disc ' :bonk:

Geplaatst:

Tuurlijk is de techniek zo ver. Ontwikkelaars kunnen PC games zo groot maken als ze willen. Bij de console is dit echter anders omdat alles dan op één schijfje moet passen. Bij PC games kan je drie verschillende instalatie DVDs erin stoppen en daarna een play disc!

Zelf weet ik niet percies of er zulke spellen zijn. Maar volgensmij gaat Spore toch echt buiten de 'grens' van 10 GB treden!

Geplaatst:

Tuurlijk is de techniek zo ver. Ontwikkelaars kunnen PC games zo groot maken als ze willen. Bij de console is dit echter anders omdat alles dan op één schijfje moet passen. Bij PC games kan je drie verschillende instalatie DVDs erin stoppen en daarna een play disc!

Zelf weet ik niet percies of er zulke spellen zijn. Maar volgensmij gaat Spore toch echt buiten de 'grens' van 10 GB treden!

hehe ik zit echt al lang te wachten op spore lijkt me zo een zalig game :engel:

Geplaatst:

Waarschijnlijk wordt GTA IV ook ongeveer 8GB ofzo. Misschien wel meer.

Ik ben bijna jarig en ik vraag geld voor een nieuwe hardeschijf. 9 GB kan echt niet meer, hè? :sst:

Geplaatst:
Waarschijnlijk wordt GTA IV ook ongeveer 8GB ofzo. Misschien wel meer.

Ik ben bijna jarig en ik vraag geld voor een nieuwe hardeschijf. 9 GB kan echt niet meer, hè? :sst:

spaar voor 1 van 300 GB

Geplaatst:

Heb het zelf nog nooit gezien zulke grote spellen, maar als de volgende gta zo groot word denk ik dat me pc het ervan begeeft :bonk:

Geplaatst:
Hoe duur is een van 300?

Ik heb een mooie van 250 GB gezien voor € 120: Deze.

€120 is toch echt te veel voor een 250 GB schijf, ik heb een goeie 250 GB hardeschijf voor een euro of 45.

Geplaatst:

Hoe duur is een van 300?

Ik heb een mooie van 250 GB gezien voor € 120: Deze.

€120 is toch echt te veel voor een 250 GB schijf, ik heb een goeie 250 GB hardeschijf voor een euro of 45.

kan niet 1 van 250 GB is 100 euro

PS : nu zijn er al externe HD van 1000 GB dze kasten wel 500-600 euro :sigaar:

Geplaatst:

Wat zal er in hemelsnaam gebeuren als spellen uitgevers de data niet zouden comprimeren? dan krijg je volgens mij écht grote spellen.

Offtopic:

8 Bits = 1 B (byte)

1024 B = 1 KB (Kilo Byte)

1024 KB = 1MB (Mega Byte)

1024 MB = 1 GB (Giga Byte)

1024 GB = 1 TB (Tera Byte)

1024 TB = 1 PB (Peta Byte)

1024 PB = 1 EB (Exa Byte)

1024 EB = 1 ZB (zetta Byte)

1024 ZB = 1 YB (Yotta byte)

zo snappen jullie het nou een beetje? ;)

Geplaatst:

Het word (zo ver ik weet) niet gebruikt.

Offtopic:

De grootste panorama foto is maar liefst 4.67 GB groot! (hij heeft ook heeeeeel veel detail)

niet een foto die je zomaar effe op google bekijkt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...