Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, waar kan ik de savefiles vinden want ik moet hem ff opnieuw installeren want door een mod loopt ie steeds vast als ik wil beginnen...

dus waar en hoe kan ik die plaatsen??

alvast bedankt

Geplaatst:

ga naar "mijn documenten > GTA Vice City User Files" daar staan ze..ze hebben een naam die lijkt op: GTAVCsf1.b

als je VC opnieuw hebt geinstalleerd kan je de savefiles gewoon weer terug in de map zetten ;)

maar volgens mij blijven de savefiles gewoon staan als je VC erof gooit maar ik zou maar het zekere voor het onzekere nemen ;)

veel suc6 :)

Geplaatst:
ga naar "mijn documenten > GTA Vice City User Files" daar staan ze..ze hebben een naam die lijkt op: GTAVCsf1.b

als je VC opnieuw hebt geinstalleerd kan je de savefiles gewoon weer terug in de map zetten ;)

maar volgens mij blijven de savefiles gewoon staan als je VC erof gooit maar ik zou maar het zekere voor het onzekere nemen ;)

veel suc6 :)

de save files blijven staan al gooi je het weg.

Dus Ben als je het spel opnieuw installert blijven de save games gewoon staan maar je kan het beste een back-up kan maken als het echt belanrijk is en als je het toch kwijt bent kan je nog altijd een save game downloaden en ergens zag ik 1 met alle save games heel raar iets een save game van elke missie die je in vice city krijgt dus bij elke missie heeft die man een save game gemaakt en dus als je een missie over wil doen moet je dat ff zoeken.

het moet lukken d8 ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...