Lord of War Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Hoe geraak ik in de Hidden Interior van de Las Venturas Palor? Ik heb GTA SA op PS2. Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Op de Ps2 zal dit helaas niet lukken, omdat je naast de programma's van de Ps2 geen andere programma's kan draaien. En tevens is het erg moeilijk om de source- code te kraken van een Ps2. Je kan er wel op de Pc komen dit te doen het voorbeeld is: Liberty City, maar daar heb jij op het momment niks aan, want je hebt een ps2 en geen Pc, maar voor de andere die hier naar zoeken veel succes. Je kan in: 'Liberty City' komen op twee manieren in de missie: Saint marks Bistro. Daar kun je maar in een klein gedeelte komen namelijk; Marks Bistro. Dit is gewoon een missie, dus hier kun je niet vrij rond lopen, maar een klein gedeelte is dus Solide in Liberty City in San Andreas. Solide betekent dat het vrijwel bug- vrij is. Je kan daaruit ook wel opmaken dat het dan niet mogelijk is om door de grond te vallen. Verder zijn de meeste moddels gelijk alleen Liberty City is ingesneeuwd, maar dit heeft te maken met de tijd van het jaar. Je kan ook nog op een andere manier in Liberty City komen dit doe je met Coördinaten dit zijn Cijfers waarmee je kan Teleporten naar een bepaald gedeelte zo ook naar Liberty City. Maar alleen met die Coördinaten kun je natuurlijk niks, maar daarop hebben twee script- kiddies wat gevonden een programma dat je kan gebruiken als je San Andreas aan staat. Het programma heet: Place Manager en je kan het: 'hier'. Het werkt heel eenvoudig je download het pakket van Gtagames waar je ingelogd moet zijn. Je pakt het uit plaatst de bestanden in een daarvoor bestemde map. Druk op het: 'San Andreas Place Manager' je zult dan een overzicht krijgen van de plaatsen die je ooit eens hebt toegevoegt. Het toevoegen van een Coördinaat is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk druk op: 'Add place' en vul de Coördinaten in. Dan zal die naam die je hebt ingevuld tussen de andere namen staan als je die al had aangemaakt. Als je dan San Andreas hebt opgestart druk je op de plaats waar je naartoe wilt gaan bijvoorbeeld : Liberty City. Druk dan op Teleport. Kijk bij San Andreas, en als het goed is zit je dan in Liberty City, maar let wel op er is maar een klein gedeelte waar je goed kan lopen, dus je moet op passen met niet so'lide stukken. Dat zijn dus de stukken waar je door de grond kan vallen. --- Nog even wat aanvullende tips en truc's. Teleport nooit waneer je in een savehouse zit, want je zit namelijk dan in de verkeerde hemel wat tot het resultaat kan lijden dat je dus niet op de bestemming uit komt. Lijkt dit je wel wat en wil je naar meer plekken in de Staat San Andres of naar meer plekken die mischien geschrapt zijn. Kijk dan op 'deze' pagina. Daar kun je per hemel je plaats coördineren. Verder wens ik je veel succes en ik hoop dat het lukt, ik duim voor je. Bewerkt: 15 juli 2006 door SummerBase Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik hoef niet in Liberty city te zijn hoor. Maar, ik zoek de weg naar die verboden tattoos. Ik begrijp geen bal van die dingen. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Ten eerste, waarom maak je een topic in het verkeerde subforum en ten 2e hier bestaat al een vastgeplakt topic over... ik had je de link ook eerder gegeven ten toch maak je hier een topic over. nogmaals de link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24081 Bewerkt: 15 juli 2006 door plippop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.