Rogier0202 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 waarom kan je het dak van een cabrio in gta san andreas niet dicht wand als het regent dan word je helemaal nat geregend oja en dat is niet zo lekker als je nog een een feest moet >>> Door Dizzee: Onnodige plaatjes verwijderd<<< Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Dan is het waarschijnlijk dat die auto alleen voor mooi weer is, en niet voor als het stortregent. En misschien is het wel in een missie waar je die auto MOET gebruiken, maar dan regent het gewoon toevallig, net zoals het in real-life ook opeens gewoon los kan barsten. En trouwens, wanneer heb jij voor het laatst gezien dat CJ nat werd door de regen? [PS] Die plaatjes onder je post zijn natuurlijk overbodig, die hoeven er dus niet bij. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 neee die plaatjes waaren gewoon voor de lol en bij mij op de ps2 regnd cj altijd nat als die in een cabrio zit ps:waar kan je je aoto latten ombouwen >>> Door Dizzee: Voor de lol of niet, wanneer ze niks met het onderwerp te maken hebben, plaats je ze gewoon niet. BVD<<< Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Je kunt auto's laten ombouwen bij verschillende tuningsshops. Op deze kaart kun je zien waar ze zich bevinden, namelijk bij de tangen (Car Modification). Reageren
Jon-asses Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Hier is een kaart waar je de tuningshops kunt vinden bij de icoontjes staat het wel welk teken een tuningshop heeft . Maar wat ik niet snap, CJ kan toch eigenlijk niet nat worden? Zijn kleren druipen niet en zijn haar ook niet. Dus ik snap niet echt wat jij je dan zo aan ergert dat het dak niet dicht kan . Maarja, in het echt zou dit inderdaad echt irritant zijn . EDIT: Froodooo is nog meer dan een minuut eerder . Damn ik ben traag . Bewerkt: 15 juli 2006 door Jon-asses Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.