Wauzie Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik heb een aantal V-ray tutorials gemaakt, zodat iedereen die v-ray heeft hem ook goed kan gebruiken. Lees ze op mijn nieuwe site: Wauzie.xoti.net Als je vragen of commentaar hebt, post dat dan hier. Veel succes . Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Handige tutorials man, Ik ga ze zeker proberen zo. Keep it up. btw, dit is mijn 2700ste post (geloof ik). [EDIT] 2699ste post dus :') Bewerkt: 16 juli 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
DaBeast Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Had ik al gezien, leuke tutorials, goed uitgelegd. Aleen voor de beginners is het engels mischien wat minder. Een van deze dagen ga ik het uitproberen. Greetz Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Had ik al gezien, leuke tutorials, goed uitgelegd.Aleen voor de beginners is het engels mischien wat minder. Een van deze dagen ga ik het uitproberen. Greetz Tja ik wil hem in het engels hebben . (ik hoop btw dat mijn engels goed is ). Reageren
EXIT Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Ok, now go to the tab Renderer and op Vray: Global switches, then disable default lights. Now head over to Vray: Indirect Illumination (GI) and choose on.. als je hier "en druk op" bedoeld moet er staan and press on Bewerkt: 2 augustus 2006 door EXIT Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Lol . Ik zal het binnekort aanpassen, bedankt voor het zeggen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.