mollerpunker Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik wilde spelen en moest even mijn mail checken en ik kwam terug in gta san andreas en er kwam in eens een raar teken in het beeld kijk hier maar Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Hey welkom op het forum Dat is het teken van SFUR, dat is een radiostation in San Andreas, ik heb ditzelfde probleem laatst ook eens gehad, je krijgt het niet zomaar weg, je kan het beste je spel even opnieuw opstarten en dan is het probleem verholpen. Dus niks om je zorgen over te maken, ik weet alleen ook niet precies hoe het daar dan komt. Reageren
Jarno Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ik weet alleen ook niet precies hoe het daar dan komt. Waarschijnlijk uit het audio (opties) menu. Daar staan de logo's van de radiostations. En als je GTA speelt en je minimaliseert (Het gaat moeilijk fullscreen maar begrijp me gewoon) dan gaat GTA op pauze ookwel "menu". Hierdoor zal er iets gebeurd zijn en het logo op je scherm gekomen zijn. Reageren
Pietje II Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Ikzelf heb GTA: San Andreas niet op de PC, maar ik heb het wel een paar keer bij mijn neef kunnen doen. Toen waren we naar Didier Sachs gegaan, en hadden we allemaal groene kleding gekocht. (Green Jacket, Green Pants) Opeens bleef het spel een beetje hangen, en opeens werd heel het scherm groen, met een paar bruine plekken, die veel op de handen van CJ leken! Nou besefte ik dus, dat dit gewoon de skin was van CJ wat hij op dat moment aanhad! Die textuur zag je gewoon zomaar op het beeldscherm verschijnen. Na een minuut ofzo kwam ook het logo van Radio X groot in beeld, net zoals mollerpunker op zijn beeldscherm zag maar dan met SF-UR. Ik vraag me af waarom de PC die textures laat zien, het zal wel liggen aan een bug ofzo, maar toch best wel vreemd, vinden jullie niet? Oh ja, toen ik ik SA minialiseerde, ofwel op de toets 'start' op het toetsenbord drukte, en daarna weer terugging naar SA stond 'ie uiteraard op pauze, en toen waren die texturs op het beeldscherm weer weg. Bewerkt: 15 juli 2006 door Pietje II Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik heb dat meestal als ik aan het spelen ben en er komt een pop-up dan minimaliseert GTA, en als ik dan weer maximaliseer dan zie ik die skin van CJ of zo'n logo Reageren
joshoon Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik heb dat meestal als ik aan het spelen ben en er komt een pop-up dan minimaliseert GTA, en als ik dan weer maximaliseer dan zie ik die skin van CJ of zo'n logo nou ik heb nooit pop-ups maar soms als ik ook mininmaliseer krijg ik ook ie skin te zien maar dat gebeurt echt heeel soms et is al een hele lange tijd niet gebeurt Reageren
Donwell Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Zoiets heb ik ook vaak. Dan save ik in een savehouse en dan wil ik ff op het forum kijken, ik ga weer terug en ik zie alles 2 keer, dan is het scherm in 2en verdeerd, en onder zie je dan het huis op zijn kop. Reageren
mollerpunker Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 klop ik minimaliseerde hem en maximaliseerde hem en toen kwam het ik heb het net ook al gehad Reageren
Cabron Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Altijd als ik minimaliseer en dan maximaliseer staat hij altijd op pause Reageren
joshoon Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Altijd als ik minimaliseer en dan maximaliseer staat hij altijd op pause ja das eigenlijk wel normaal en ook wel handig want bij sommige spelen die je minimaliseert spelen gewoon door nou mischien was dat hier ook wel zo en hebben ze ervoor gezorgt als jij hem minimaliseert dat hij op pauze gaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.