Blizard Geplaatst: 20 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2004 Ey ik ga een complete andere vc maken maar ik moet wel mensen hebben die willen meehelpen aan de total conversion. Als je mee wil doen mail ons dan. Luuk@heemskerk.it (Project Leader,Skin Designer) Rtijms (at) hotmail DOT com (Car Designer,Mission Designer) Broodrooster15 (at) hotmail DOT com (Weapon Designer,Level Designer) EDIT door Joriz: deze forumpagina is ook te berijken via Vicecityreborn.TK Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2004 Das cool man! Ik kan jammergenoeg niet helpen want ik heb weinig tijd. Ik kan wel helpen met alles wat met internet heeft te maken zoals: -webruimte -website -naamsbekendheid -shorturls -grote mailboxen -opnamen in vele zoekmachines -diverse adviezen Als je in een van die dingen bent geintresseerd stuyur me dan effe een PM Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2004 Nieuwe schiet moves in GTAVC REBORN : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 28 februari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2004 LoL ik heb mensen nodig die mee willen helpen want ik ben al een tijdje bezig en ik heb pas 2 nieuwe models af <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 29 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2004 Misgien dati kkan helpen met het car designen, dat weet ik nou helemaal maar snap alleen het texturen nog niet... (maar het modellen in zmodeler wel) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 29 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2004 Ik kan misschien wel helpen met skins en auto's maken en ik kan ook wel kijken en of mappen kan maken. En ik kan ook helpen met de grote mod publiceren, in zoekmachines toevoegen en voor een website zorgen op GTA-PC spot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2004 Fijn dat jullie mee willen helpen als je met mij contact wil opzoeken voeg me dan toe op msn: luuk@heemskerk.it Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 29 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2004 IK kan misschien helpen met de skins, wat voor een skins hebje dan nodig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2004 HeHe....ik doe zelf ook skins maar 1 man meer is altijd beter We hebben nieuwe models nodig zoals criminelen. Want gta vc reborn gaat ook een single player krijgen met allemaal nieuwe missions. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2004 Joooo...vet cool maar laat je gewoon die standaard skins erin... hehe..dan wil ik ook wel helpen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomdirksen Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 ik wil ook wel ergens meehelpen maar ik weet nog niet precies hoe alles moet.. maar leg t me maar uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 Ik kan niet helpen, ik heb geen tijd en ik snap er niks van! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 tomdirksen ik heb daar niet veel aan als je nu bijvoorbeeld auto's of skins kan maken...tja dan kan ik je goed gebruiken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 I heb die Z-modeler wel maar ik weeet nog niet preciez hoe het werkt... kan iemand mij dat uitleggen dan kan ik ook wel helpen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 4 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2004 Dat is nou het probleem.. Je legt het niet zomaar ff uit. Ik zou gewoon op internet zoeken naar een tutorial, zo ben ik er ook ooit mee begonnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts