v00 Geplaatst: 4 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2004 hehe... ik heb nog tips nodig voor auto's enz.. :huh: 1. moet het egte auto merken zijn ? :huh: 2. straatrace auto's ?? :huh: 3. ook motors ?? zeg ffs dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 4 life Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik wil best helpen auto ontwerpen te maken?! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 mag ik meehelpen maar dan aan de huizen en zo of iets anders ms de cheats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Jongens, kijk nu 's voor je post. Dit topic is meer dan een jaar oud. De topicstarter is sinds lang vertrokken van dit forum, en er wordt niet meer gewerkt aan deze mod. --topic closed-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts