PatrickW Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Op onderstaande kaart, kun je zien dat SA qua oppervlakte 225% van vice city is.... Keeeeeewl.. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Weet iemand die kaart van SA ook te vinden zonder VC eroverheen? Is wel makkelijk om aantekeingen op te maken. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Op onderstaande kaart, kun je zien dat SA qua oppervlakte 225% van vice city is....Keeeeeewl.. Mooie vergelijkenis vind ik, en een mooie kaart en het is wel flex dat het 225% groter is dan Vice City, dn heb je ook meer om te verkennen. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) Op onderstaande kaart, kun je zien dat SA qua oppervlakte 225% van vice city is....Keeeeeewl.. Mooie vergelijkenis vind ik, en een mooie kaart en het is wel flex dat het 225% groter is dan Vice City, dn heb je ook meer om te verkennen. Het is denk ik interessanter om te weten hoe de landoppervlakten zich verhouden. % water / land in VC-Map is een stuk hoger dan in SA. Bewerkt: 28 oktober 2004 door BrokenTable Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 dus SA is egt groter...Eindelijk heeft R* eens een grote stap gemaakt want tussen GTAIII en VC zat niet veel verschil volgens mij edit: Heb nog wat vergelijkings-screens gevonden: Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Kan je wel merken in heb gta sa nu ook en duurt echt heel erg lang om van de ene naar de andere kant te komen! Reageren
PatrickW Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Weet iemand die kaart van SA ook te vinden zonder VC eroverheen? Is wel makkelijk om aantekeingen op te maken. De maker van deze kaart is een goede kennis van mij, en als het goed is heeft ie vanavond een set van deze mappen ge-releashed, met daarop: * geparkeerde auto's * Pickups * hidden packages Ze zullen snel over het internet circuleren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.