joshoon Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ik speeldce eerst altijd TA san andreas op mijn laptop en altijd waren de mensen in het spel blokkerig ze waren vaag te zien k heb helaas geen screentje vn kunnen maken maar nu speel ik tegenwoordig op een splinter nieuwe pc (die nog nieteens in nederland is) en daar is GTA helemaal goed ik denk zelf dat het aan de videoaart ligt en wat denken jullie...? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ik speeldce eerst altijd TA san andreas op mijn laptop en altijd waren de mensen in het spel blokkerig ze waren vaag te zien k heb helaas geen screentje vn kunnen maken maar nu speel ik tegenwoordig op een splinter nieuwe pc (die nog nieteens in nederland is) en daar is GTA helemaal goed ik denk zelf dat het aan de videoaart ligt en wat denken jullie...? Dat denk ik ook, waarschijnlijk kon jou videokaart niet alles aan wat benodigd was voor GTA. Het is daarom ook altijd belangrijk je videokaart up te daten. Als je wilt weten welke video kaart je hebt doe je het als volgt: Start > Uitvoeren > en typ dxdiag in > Beeldscherm, daar zal ergens de naam van jou videokaart moeten staan. Typ die naam in op google om udrivers te zoeken om je videokaart te updaten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.