joshoon Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ik zoek al een paar weken naar de deathmatch versie van MTA maar k kan het nergens vinden in de gewone MTA kun je alleen in auto's maar ik heb ook filmpjes gezien op www.mtasa.com dat je ook kunt lopen weet iemand welke MTA ik moet hebben en waar ik hem kan downloaden...? Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Die is nog niet uit, en je kan hem ook nog niet downloaden, die filmpjes zijn voorproefje's hoe het gaat zijn, je moet nog even wachten op de release. Je kon dit beter in dit topic vragen, die je net geopend hebt. Daar is dit antwoord ook al gegeven. Reageren
Xwa Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Jonge die mta die jij bedoeld is nog niet uit ze zijn daar nog hard mee aan het werk als er een filmpje van iets uit is wil dat nog niet zeggen dat dat ding al meteen uit is snappie. EDIT: Typhoon je was me voor Bewerkt: 15 juli 2006 door Xwa Reageren
KC MTA Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) ik heb een site gekregen van een vriend met de legale versie ^^^van MTA DM URL Verwijderd. Bewerkt: 21 juli 2006 door Joriz Reageren
Joriz Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Jij geloofd dus dat je op zo'n site met illegale meuk een bestand van 40 KB een nieuwe versie van MTA San Andreas is? Dat is duidelijk een virus of spyware. Niet downloaden dus. MTA San Andreas Deathmatch is nog niet uit. En als die uit is dan is die zeker tussen de 5 en 10 MB groot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.