Nemean^inf Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik heb zo eens zitten nadenken, en ik vind de call of duty reeks stoer, Ik vind het jammer dat je zelf erg veel moet doen maar dat geeft ook eigenlijk niet. Ik zoek nog zo'n soort spel, waarbij je ergens na toe moet en dit of dat moet veroveren, dingen aanvallen (gebouwen) of dingen overnemen, wat daarna weer wordt overgenomen dat je weer terug moet. Etc. Echt dat je alles met maten doet, en dat je niet (in geen enkele missie) alleen staat. Alleen met team maten vind ik het leuk. Kom dus niet met spellen van. Battlefield 2 (of de vorige reeks, want die heb ik allemaal al.) Dus gewoon mag wel modern zijn maar niet te, oud hou ik ook erg van, alleen Dat ik niet in me eentje sta Oh ja ook geen Ghost recon want die heb ik ook. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Brother in Arms, de nieuwe die speelt in Nederland af. Bewerkt: 15 juli 2006 door Mania-92 Reageren
SamShine Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Voor welke console? Dadelijk raden allemaal mensen spellen aan voor de PS2 terwijl je Gamecube spellen zoekt... Maar ontopic --> Wat dacht je van Role-Timed-Strategy (RTS) spellen, zoals C&C. De nieuwste telg in die serie is LoTR: Battle for Middel-eurth II, hij is beschikbaar voor de PC en de X360. Ook heb je Age of Empires III: Age of Discovery (PC only). Als je met samenwerking MMO bedoelt is World Of Warcarft een goeie aanrader, maar dan ben je wel veel geld per maand kwijt (in totaal zonder aanschaf spel zelf € 120,- P. jaar), een andere goeie MMO is Guild Wars. En als je een FPS zoekt met goeie samenwerking is Unreal Tournament een aanrader! En over een hele tijd komt de simulatie Spore uit, daar zit ook veel samenwerking tussen verschillende volken en overname (like RTS) in. Ik wens je veel succes met een aankoop! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Ik heb zo eens zitten nadenken, en ik vind de call of duty reeks stoer,Ik vind het jammer dat je zelf erg veel moet doen maar dat geeft ook eigenlijk niet. Ik zoek nog zo'n soort spel, waarbij je ergens na toe moet en dit of dat moet veroveren, dingen aanvallen (gebouwen) of dingen overnemen, wat daarna weer wordt overgenomen dat je weer terug moet. Etc. Echt dat je alles met maten doet, en dat je niet (in geen enkele missie) alleen staat. Alleen met team maten vind ik het leuk. Kom dus niet met spellen van. Battlefield 2 (of de vorige reeks, want die heb ik allemaal al.) Dus gewoon mag wel modern zijn maar niet te, oud hou ik ook erg van, alleen Dat ik niet in me eentje sta Oh ja ook geen Ghost recon want die heb ik ook. Ik denk dat Brothers in Arms het spel is dat je zoekt. Het is bijna Cod maar net dat tikkeltje anders. Hier ben jij platoonleader en moet jij iedereen op positie zetten. Ook qua schieten is dit moeilijker je moet echt concentreren om iemand dood te krijgen. Je geweer gaat namelijk helemaal heen en weer als je inzoomt, dit is bij Cod bijvoorbeld niet zo waardoor een kill veel makkelijker is gemaakt. Ik heb nog wat screenshots voor je: Screenshot Screenshot Screenshot Screenshot Er zijn 2 delen van, Brothers in Arms road to Hill 30, en Brothers in Arms: Earned in Blood. Ik heb ze beide en ze zijn echt een aanrader. Je kan ook allemaal dingen vrijspelen. Bij Earned in Blood heb je een Skirmish mode, dat betekent dat je gewoon even een vrije missie kan starten. (Klik) De prijzen, ze zijn in 1 box te verkrijgen die kost: €27,95. Bewerkt: 15 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik heb zo eens zitten nadenken, en ik vind de call of duty reeks stoer, Ik vind het jammer dat je zelf erg veel moet doen maar dat geeft ook eigenlijk niet. Ik zoek nog zo'n soort spel, waarbij je ergens na toe moet en dit of dat moet veroveren, dingen aanvallen (gebouwen) of dingen overnemen, wat daarna weer wordt overgenomen dat je weer terug moet. Etc. Echt dat je alles met maten doet, en dat je niet (in geen enkele missie) alleen staat. Alleen met team maten vind ik het leuk. Kom dus niet met spellen van. Battlefield 2 (of de vorige reeks, want die heb ik allemaal al.) Dus gewoon mag wel modern zijn maar niet te, oud hou ik ook erg van, alleen Dat ik niet in me eentje sta Oh ja ook geen Ghost recon want die heb ik ook. Ik denk dat Brothers in Arms het spel is dat je zoekt. Het is bijna Cod maar net dat tikkeltje anders. Hier ben jij platoonleader en moet jij iedereen op positie zetten. Ook qua schieten is dit moeilijker je moet echt concentreren om iemand dood te krijgen. Je geweer gaat namelijk helemaal heen en weer als je inzoomt, dit is bij Cod bijvoorbeld niet zo waardoor een kill veel makkelijker is gemaakt. Ik heb nog wat screenshots voor je: Screenshot Screenshot Screenshot Screenshot Er zijn 2 delen van, Brothers in Arms road to Hill 30, en Brothers in Arms: Earned in Blood. Ik heb ze beide en ze zijn echt een aanrader. Je kan ook allemaal dingen vrijspelen. Bij Earned in Blood heb je een Skirmish mode, dat betekent dat je gewoon even een vrije missie kan starten. (Klik) De prijzen, ze zijn in 1 box te verkrijgen die kost: €27,95. Dan kun je beter op BiA 3 wachten, omdat deze beter is en omdat deze in NL afspeelt wat toch wel een + punt is. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Snelle reacties, Ik bedoel dus voor de PC, ik heb wel een playstation, maar dan ga ik voor Battlefield 2 modern combat. @ Samshine, je raad veel spellen aan die geen FPS zijn, echte war shooters, De c&c reeks heb ik helemaal compleet hier liggen allemaal in de tijd dat ze aankwamen waaien gekocht (de oude toen ik nog jong was wat later) en van alle redelijk genoten. LoTR: Battle for Middel-earth II ik ben niet voor zulke games, is meer met monster en dat geldt ook voor unreal, zelf vind ik WOW leuk, maar is dat een shooter? Ik zelf vind de AOE reeks, of andere games die echt met strategie te maken hebben niet veel meer aan, khou nu meer van de echte shooter games. Nog even over BIA, lijkt me een leuke reeks, moet je dan orders geven echt van jij naar daar en jij dit, want dat vind ik nu ook niet zo van w00t leuk, ik vind het leuker als een soldaat rondt te lopen en te vechten voor de vrijheid in plaats van, jij daar heen en dan een kogel door je helm krijgen. Bewerkt: 15 juli 2006 door -supremecars- Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Het derde deel in de Brothers in Arms serie. Deze keer speelt het spel zich af in Nederland, ten tijde van Operation Market Garden. De speler kruipt wederom in de huid van Matt Baker, die weer heel wat ellende over zich heen krijgt. Naast de mooiere graphics biedt dit deel ook wat gameplay vernieuwingen. Zo kun je nu over muurtjes heen springen, onder vrachtwagens door kruipen en zijn sommige dingen in de omgeving te slopen. BRON:Insidegamer Dit is dus een erg mooie game voor de pc, @ -Supremecars-, je moet commando's geven van zoek dekking, over de flanken etc etc. Bewerkt: 15 juli 2006 door Mania-92 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) @ Mania92, hoe geef je die, die commando's? Bewerkt: 15 juli 2006 door -supremecars- Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 @ Mania92, hoe geef je die, die commando's? Dat ligt eraan, als je bijvoorbeeld in een vuurgevecht zit en je red het niet alleen kun je een paar soldaten naar een muur sturen. Zij geven dan dekkingsvuur, zodat jij ongehinderd even om kan lopen en zo de Duitsers van achter kan neermaaien. Als je liever gewoon je soldaten bij je hebt kan dat ook, je kan ze roepen, ergens anders heen sturen je kan er haast alles mee, hartstikke mooi en orgineel! Tevens heb je ook een soort overzichtmap, als je op een toets drukt komt het scherm van bovenaf te staan. Zo kun je zien waar jou vijanden zitten, en waar je langs kan om ze van achter aan te vallen. Oke, dit kan in het echt niet maar het is wel leuk bedacht! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Zeker dat vind ik handig dat je kan zien waar ze zitten, vind ik wel bij sommige spellen een minpunt, soms zie je het bij call of duty maar dat is weinig. Matthijs ik moet je weer bedanken, (Moet ik een pm sturen of niet ) Ik ga eens kijken in de winkel voor die box, Bedankt! Nog 1 vraag? Welke is nou het begin spel en welke de uitbreidingen? Bewerkt: 15 juli 2006 door -supremecars- Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Het eerste deel heet Brothers in Arms: Road To Hill 30, het tweede deel is Brothers in Arms: Earned In Blood. Voor zover ik weet zijn er geen uitbreidingen. Als ik jou was zou ik voor een zacht prijsje het eerste en/of tweede deel op de kop tikken. Als het je dan bevalt, kun je in de herfst altijd nog Brothers in Arms: Hells Highway kopen, dat zich volledig in Nederland afspeelt. Bewerkt: 15 juli 2006 door Piet-Herr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.