iLoveGta Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Heey, ik heb €125 en zou graag een paar games willen kopen voor playstation2 of pc. Maar ik weet niet welke er wijs zijn of welke dan er allemaal bestaan zelfs =p ... ik hou van games zoals Gta San Andreas & The Sims, zoiets in die genre, maar ik heb echt geen flauw ged8 welke games ik zou kopen.>>willen jullie me plzz helpe :D:D ... thnXx 4 the HelP . °>> ILoveGta <<° Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Spore is natuurlijk, zoals je van Will Wright mag verwachten, een simulatiegame. Beter: Spore is dé simulatiegame. Wat is namelijk het maximale wat je zou kunnen realiseren in een simulatie? Het echte leven helemaal nadoen. Dat gaat voor Spore niet op, maar het idee is wel hetzelfde; begin als minuscule cel en evolueer je richting ruimtereizen. Daartussen zitten natuurlijk allerlei verschillende stappen, die allemaal even interessant zijn. Het leuke aan Spore is dat je van alles kunt aanpassen. Spore is uitgerust met editors voor alle facetten van het spel, variërend van je eigen beestje tot gebouwen die later verschijnen in het City-tijdperk. Dat aanpassen werkt erg goed. Om maar de creature-editor als voorbeeld te gebruiken: je kunt je beest er echt zo uit laten zien als je zelf wilt. Maak je hond na of kies er voor om een grappig fantasie wezen te maken, het kan allemaal. BRON: Insidegamer Als je van The Sims houd kun je deze game proberen van de makers van The Sims. Hij is alleen nog niet uit en een releasedate is ook nog niet bekend. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Nee dankje heb ff na de foto's gekeken en dat vindt ik niet echt wijs, ik wil niets met ruimtewezens ofzow maar met mensen,kinderen,huisdieren, ofwel wil ik een spel waar je in het land kan vrij rondlopen en met missies zoals in Gta ofzow ... ik d8 mss aan Bully of Fear & Respect, deze 2 zouden mij wel intereseren op het 1ste zicht maar ik weet precies niet over wat deze 2games gaan , wil iemand mij dat kort uitleggen plzzzzzz... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Als je van The Sims houdt, vind je The Movies misschien ook wel heel leuk. Deze PC-game ligt voor 30 euro in de winkel en er is inmiddels ook een uitbreiding voor uitgekomen, Stunts & Effects. Of iets anders, vind je Rollercoaster Tycoon leuk? Ik lees net dat je aan Fear & Respect denkt, maar helaas is deze game een tijdje terug gecancelled. Als je trouwens een game als GTA zoekt, heb je True Crime: Streets of L.A. al eens geprobeerd? Je kunt virtual Los Angeles momenteel voor een mooie prijs in huis halen Bewerkt: 15 juli 2006 door Piet-Herr Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 koop world of warcraft ! Reageren
iLoveGta Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Dat spel The movies lijkt me wijs mss wel kopen, wat is de prijs en waar kan je dat kopen?? euhm... Tycoon city:New Yor en Tycoon Restaurant lijkt me op die foto's wijs maar wat is de bedoeling van tycoon, wat moet je doen ??? TRue Crime heb ik al en vind ik niets aan :S ... Reageren
Jowx Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 euhm... Tycoon city:New Yor en Tycoon Restaurant lijkt me op die foto's wijs maar wat is de bedoeling van tycoon, wat moet je doen ??? Centraal in Rollercoaster Tycoon 3 staat natuurlijk weer het opzetten van je eigen pretparken. Dit kun je in verschillende modi doen. Daarbij heb je de keuze uit een carrièremodus, een zandbox modus en een modus waarin je zelf scenario’s kunt prepareren. De carrièremodus is eigenlijk de belangrijkste van de drie. Net als in de vorige spellen moet je per scenario weer een aantal doelen volbrengen. Nieuw is dat daar drie niveaus in zijn, oplopend van makkelijk naar moeilijk: beginner, ondernemer en tycoon. Wil je het laatste scenario kunnen spelen, dan zul je van alle voorgaande scenario’s de tycoon doelstellingen gehaald moeten hebben. Je kunt je voorstellen dat daar behoorlijk wat tijd in gaat zitten. Bron: InsideGamer Lees anders de hele review door, in de post van Piet-Herr kan je een link vinden. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Bestaat The Movies ook voor ps2 want zou hem veel liever hebben voor ps2.? Reageren
Jowx Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Bestaat The Movies ook voor ps2 want zou hem veel liever hebben voor ps2.? Hij zou er in eerste instantie wel op verschijnen, maar helaas is hij gecancelled voor de PS2. Later is dat ook weer terug getrokken, wanneer hij komt en of hij komt is ook niet bekend. -------------------------------------------------- The Movies voor de consoles toch niet geannuleerd Nieuws | 8 februari 2006 - Gisteren maakten we uit een financiële verklaring van Activision op dat The Movies niet meer voor de consoles zou gaan verschijnen. Lionhead Studios meldt ons echter dat The Movies gewoon voor de PlayStation 2, Xbox en Gamecube zal verschijnen; Activision zal echter niet meer als uitgever fungeren. Lionhead Studios is nog op zoek naar een nieuwe uitgever en maakte tevens bekend, dat het druk bezig is aan de ontwikkeling van een uitbreiding voor de PC-versie van The Movies Bron: InsideGamer -------------------------------------------------- Bewerkt: 15 juli 2006 door Jowx Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Je zei toch dat je van GTA houd. Nou koop dan GTA Liberty City Stories op de PS2. Kost 30 euro. En is pas uit op de PS2. Dit spel is echt een aanrader als je van GTA houd. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Dat spel The movies lijkt me wijs mss wel kopen, wat is de prijs en waar kan je dat kopen?? The Movies kun je in de meeste winkels wel kopen en hij kost 30 euro. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 The movies The movies, stunts & effects The movies game guide The Movies (premiere Edition) Liberty City Stories voor maar €19,99! Veel plezier ermee. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ik heb Gta Liberty City Stories al op psp gehad maar heb dat nu verkocht mn psp, maar is dat juist het zelfde op ps2 of is het wat anders bij ofzow ..... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ik heb Gta Liberty City Stories al op psp gehad maar heb dat nu verkocht mn psp, maar is dat juist het zelfde op ps2 of is het wat anders bij ofzow ..... Het is precies hetzelfde alleen met een minpuntje en dat is dat de multiplayer mogelijkheden eruit zijn. Reageren
.Syfes Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik denk dat ik er aantal weet: star wars battelfront 2 ,gta liberty city ,De urbs(dat is een sim game), the sims 2,black,the warriors,en path of neo dat zijn één van de beste games die ik ken ,die je heel zeker zal intresseren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.