Jump to content

Rampages


GTA-Sheep

Recommended Posts

Ik heb voor de verloren uurtjes GTAIII maar even uit het stof gehaald en schiet al lekker op. Alleen heb ik een probleem met de rampages. Bij VC kun je als de rampage niet lukt hem gewoon opnieuw doen. 20 x als het moet zelfs. Bij GTAIII verdwijnen ze bij mij steeds en heb ik inmiddels ook al gesaved (want ik bedacht het me te laat). Ben ik nu de "lul" en kan ik nooit meer de 100% halen? Las met de zoekfunctie wel dat ze wellicht op een andere plek verschijnen, maar kreeg er geen zekerheid over. Klopt dat? Of moet ik helemaal opnieuw beginnen weer.....:(

Edit: dank je wel TheGuardian....hoef ik in ieder geval niet opnieuw te beginnen. Lastig dan dat die dingen steeds weer ergens anders gaan verschijnen. Maar goed, we komen er overheen :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Heey schaapie,

Je kunt nog 100% halen, het nadeel is dat ze elke keer op een andere plek verschijnen.Ik heb me soms zo te pletter gezocht.Uiteindelijk vind je die hier en daar wel eens.

De meeste zitten verstopt of zijn moeilijk te vinden, dat is dus ook de reden waarom je de rampages niet snel terug vind, maar ze verschijnen dus telkens wel weer ergens anders nadat je je rampage kwijtgespeeld hebt als ik het zo moet noemen.

Ze veranderen altijd naar plaatsen zoals: steegjes, verborgen wegen en gebieden

Link to comment
Delen op andere websites

GTA-Sheep,

Zoals de andere al zeiden veranderen de locaties van rampages als je ze niet haalt in GTA III. Ik heb even voor je gezocht en kwam deze link tegen. Er staan korte omschrijvingen van die locaties. Daarnaast staan er ook tips over welke locatie het beste is en hoe je die rampage moet aanpakken.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat die verdwenen als je ze faalde zoals bij GTA2 :{. Maar ze komen nu op een andere plaats als je ze niet haalt... Dat zal moeilijk zijn om op WikiGTA te zetten aangezien de rampages dan meerdere lokaties hebben (tenzij dat ook in de scripts staat waar ze kunnen verschijnen)

@NandroDavids: Ah, oké, dan is het inderdaad geen groot probleem :).

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat die verdwenen als je ze faalde zoals bij GTA2 :{. Maar ze komen nu op een andere plaats als je ze niet haalt... Dat zal moeilijk zijn om op WikiGTA te zetten aangezien de rampages dan meerdere lokaties hebben (tenzij dat ook in de scripts staat waar ze kunnen verschijnen)

Zo'n probleem zal dat denk ik niet opleveren hoor, want per rampage zijn er slechts 2 plaasten waarop die kan verschijnen: Mislukt bijvoorbeeld rampage 1 op locatie A, dan verschijnt 'ie op locatie B. Mislukt het daar ook, verschijnt de rampage weer op locatie A, enzovoort, enzovoort. Je hoeft dus per rampage slechts 2 locaties te noteren op WikiGTA... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...