Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Cut Throat Business - Passed!

Ik heb de missie: 'Cut Throat Business' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie het Rhyme book van Og Loc (Jeffrey) terug stelen. In het begin van het verhaal moet je Jeffrey zelfs hebben het Rhyme boek te stelen van Mad Dog, maar nu moet je hem weer terug stelen, want Mad Dog heeft hem weer nodig. Je gaat dus naar Og Loc (Jeffrey) toe om het Boek terug te stelen, maar je moet hem eerst wel achtervolgen. Hij springt in een hovercraft en jij moet hem achtervolgen je vaart naar de Pier en stapt daar in een Kart. Vanaf daar rijd je naar Og Loc (Jeffrey). Daar steel je het boek terug en je hebt de Missie gehaald.

Beloning: Respect +

Riot - Passed!

Ik heb de missie: 'Riot' gehaald zonder cheats en/of mods. Dit is een zeer simpele missie je bent nog bij Mad Dogs Villa en dan moet je vanaf zijn Villa/crib naar The Hood rijden. Tevens rijd Sweet (Je broer) mee, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Maar dat doet er volgens mij ook niet toe, want het is maar een hele kleine missie.

Beloning: Geen

---

Ik heb deze Savegame opgeslagen in: 'The Hood' dit is de thuisplaats van Carl Johnson. Ik kan nog wel iets vertellen over de volgende missie: 'Los Desperados'. Je moet als eerst twee gang members recruiteren dat is Gang- leden vragen of ze bij je willen horen die doe je met G of H, als je de rechtermuisknop ingedrukt houd natuurlijk. Dan moet je naar El Corona gaan. Dat is ook wel aangegeven op de kaart daar moet je met joun team en een paar vrienden van; Cesar Vialpando de Vagos op dat gebied uitmoorden. Als je dat gedaan hebt zul je verplaatsen naar een ander gedeelte die moet je ook moorden. Als je daar door heen bent gelopen heb je de missie gehaald en kun je Beginnen aan de volgende missie. Ik heb nog wel een tip neem een Rocketlancher mee, want zo moord je in één keer een grotere groep Vagos. Verder wens ik je ook nog veel succes met de vervolg missies en moet ik nog een keer een missie doen post het gewoon, natuurlijk geld dat ook voor de andere mensen.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de missie opgeslagen in Madd dog Grip, die radio studio.

Heb het iets met de versie te maken, want wanneer ik hem opstart kom ik gewoon op de plaats waar ik ge-saved hebt?

ik heb save-game net zelf ook even gedownload, maar dan kom ik ook gewoon op de plaats waar ik ge-saved heb.

Hahaha, ach het is ook nog zó vroeg :D

Volgens mij heb je de verkeerde te pakken want die had ik al behaald, maar als het goed is krijg je nu de missie dat je OG Log moet achtervolgen met de hovercraft en met de kart.

Deze mag je voor mij doen, want met deze kom ik niet uit.

Die missie waar je alleen moet rijden, die kon ik niet doen vanwege die missie die jij net gehaald hebt.

De missie Riot had je niet hoeven doen, maar aangezien je alleen Sweet naar Grove Street moest rijden heb ik er vrede mee.

Bedankt.

Bewerkt: door Ar
Geplaatst:
Heb het iets met de versie te maken, want wanneer ik hem opstart kom ik gewoon op de plaats waar ik ge-saved hebt?

Je wee tniet of het met de versie te maken heeft, want dat kan ik niet voor je zien. Maar wat ik wel kan doen voo rje is heel simpel. ALs je het spel laad, dan heeft dan een naam. Als deze naam 'Riot' is dan betekend dat deze missie voor het laatst is gedaan. Is dat niet zo? Dan zul je ons even opnieuw moeten vragen! Ik hoop dat er de missie 'Riot' staat, maar succes verder. Lukt dat niet, dan horen we het van je Ar! :Y

Geplaatst:

Hij stond er niet maar ik ben gewoon verder gegaan, het maakte ook weer niet zoveel uit hoor.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...