Jump to content

Eigen radio

Recommended Posts

Geplaatst:
die blijfen soms nog tussen je muziek lang komen...

Dat geeft ook meer het idee van, het is een radio :klap:

Zal inderdaad volgende keer de edit knop gebruiken ;) de eerste was nameiljk toen ik de link kreeg was ik dankbaar, toen ie het deed, was ik nog xtra dankbaar XD :*D

Geplaatst:
die blijfen soms nog tussen je muziek lang komen...

Dat geeft ook meer het idee van, het is een radio :klap:

Zal inderdaad volgende keer de edit knop gebruiken ;) de eerste was nameiljk toen ik de link kreeg was ik dankbaar, toen ie het deed, was ik nog xtra dankbaar XD :*D

ik wist dat ook zelf wel hoor dat reclame spotjes at hij op een radio leek :puh:

maar ik wist niet of jij dat wist

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb een probleem.

bij mij hoor je alleen maar de reclamespotjes en geen muziek :?

Dit komt waarschijnlijk omdat je in je usertracks options je play mode nog op 'Radio' hebt staan. Deze moet je op 'Random' zetten. Voor meer informatie kijk je even naar de screen hieronder:

randomkw3.th.jpg

Ook moet je altijd eerst even je usertracks scannen, dit doe je door op 'scan usertracks' te klikken.

Voor meer informatie kijk je naar de volgende screen:

random3jw2.th.jpg

Hoe kom je in de usertrack options?

Ga tijdens het spelen naar het pauzemenu en selecteer dan options, vervolgens ga je naar Audio en dan selecteer je 'User track options'.

Voor meer informatie kijk je naar de screen hieronder:

random4wy2.th.jpg

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Lol dat van die Play Mode wist ik niet eens, bij mij deed ie het toen ik ze gescand had zoals je ook zei...

Handige tips, Bling! :)

Geplaatst:
spijtig dat dat nooit lukt voor playstation 2 die leuke dingen

Dit met de Radio niet maar, als je Armax koopt(bij bekende filiaalen) kan je Mods enzo. wel op je PS2 zetten.

Greetzzz CJ :bier::bier::bier:

Geplaatst: (bewerkt)

spijtig dat dat nooit lukt voor playstation 2 die leuke dingen

het moet wel op de playstation lukken maar ik weet het niet zeker of at het is maar ik kwam het toevallig tegen.

Kijk hier even.

veel succes

:cya:

ik heb er op gekeken maar snap er eigelijk niks van.Ik snap dat je de liedjes van san andreas op je pc kan zetten maar kan je zo ook je eigen liedjes op de san andreas radiostations zetten of moet je dan een pc hebben waarmee je cd'tjes kan branden??

:? zoals ik eruit opmaak kan je ze van de san andreas disk halen en dan branden op een lege cd.

EDIT:werkt dit eigelijk ook op de platinum versie van sa?want ik wil niet dat sa er met 1 grote kras uitkomt:s

greetz

MM :cya:

Bewerkt: door megamaggot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...