gammie_ Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Hallo Ik heb nu twee maanden een psp (tweedehands) alleen eigenlijk vind ik het niks voor mij nou is mijn vraag: hoeveel kan ik er voor vragen? het is een value pack + gta lcs. Nou vraag ik me ook meteen af: Hebben jullie weleens iets verkocht en er later spijt van gekregen? Nou ik wel ik heb me DS verkocht om een psp te kopen maar heb daar dus nu wel spijt van Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Ik zeg je 1 ding. Als je hem wilt verkopen. Zeg dan niet dat je hem 2e hands hebt gekocht. Wat dan krijg je er heel weinig geld voor. Het ligt er ook aan. Hoeveel krassen zitten erop ? Ziet tie er nog mooi uit ? Als je niet zegt dat je hem 2e hands hebt gekocht. En hijs nog mooi. Dan kan je wel 150 euro krijgen denk ik. Bewerkt: 16 juli 2006 door Roy S Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Mijn vraag aan jou is: Weet je hoeveel de winkelwaarde was van die value pack? Je hebt hem net 2 maanden net als lcs. Ik zou eerst eens kijken hoeveel de winkelwaarde was van die value pack. Ik weet dat de winkelwaarde van lcs tussen de 43.99 en 49.99 zit. Mijn suggestie is om als beginprijs voor de value pack en lcs net onder de winkelwaarde te zitten. Hoe wil je die value pack en lcs verkopen? Apart of samen? Ik zou kijken op sites zoals marktplaats en speurders om te zien wat je ongeveer kunt vragen. Zet een beginprijs neer en zie maar wat men er voor biedt. Als je besluit om die value pack en lcs via internet te verkopen, wees dan op je hoede. De PSP is een duur product en je kunt opgelicht worden. Pas vooral op voor opsturen. Eis dat het geld eerst wordt overgemaakt voordat je iets opstuurt. Nee, ik heb nog niks verkocht en ik heb dus geen spijt. Veel succes met het verkopen van je value pack en lcs . Bewerkt: 16 juli 2006 door Colonel Cortez Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ik had dus ook mijn ds verruilt voor een psp en heb geen spijt. helaas voor je is de value afgeprijsd voor 200 nu lcs laten we zeggen 45 245, je weet zelf het beste hoe hij er uit ziet ik zou 160 euro doen,zeg er voor al bij dat het lcs de eerste versie is ivm downgraden, dan is ie al meer waard. en als je psp niet hoger is dan firmwire 2.6 is hij te downgraden met gta, dus meer waard Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Het ligt eraan wat je er voor wilt hebben kijk een Psp- in de winkel kost een kleine pak en beet: €200. Ik denk niet dat het zo slim is om je Psp- te verkopen, want je kan er volgens mij niet echt veel geld meer voor vragen. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen op internet die interesse hebben in zo'n product als dit, maar die betalen er meestal neit zoveel voor en die mensen dingen meestal af. Ik denk dat je hem gewoon beter zelf kan houden, want het is een mooi apparaat, maar als je hem nu verkoopt en je krijgt er spijt van moet je weer de volle- mep betalen en dat lijkt me niet zo prettig. En dan moet je ook niet vergeten dat je dan ook geen Liberty City Stories hebt, want die moet je dan ook weer los- erbij kopen. Als je hem dan toch wilt verkopen raad ik je de tweedehands- verkoop site: 'Speurders' aan, want dit is een zeer betrouwbare site. Dit komt omdat het verkopen voor een groot deel op de site plaats vind. En je kunt een verkoper/koper een waardering geven dit gaat met een sterren systeem zie je dat iemand veel sterren heeft dan is hij waarschijnlijk wel te vertrouwen, maar ga er nooit vanuit vraag in ieder geval altijd om ze adres, want daaar moet je het pakket natuurlijk ook naartoe sturen. Natuurlijk moet je er ook op letten dat jij (Gammie) als verkoper goed moet op letten op de koper. Deze wil natuurlijk niet belazerd worden dus je moet er voor zorgen dat alles op tijd gebeurt en dat er dus geen problemen zijn/komen. Geberut dit wel dan moet je zelf voor de kosten opdraaien, nog een tip; vraag als verkoper altijd eerst om het geld, want als je het pakket zelf opstuurt en je krijg het geld nooit ben je niet heel erg slim bezig. Als jij het geld eerst van de koper hebt gehad moet je dan ook wel je Psp- opsturen, want dat is natuurlijk ook heel erg sneu- voor de andere kant. Ik zit al een beetje na te denken over de prijs die wel redelijk kan zijn ik denk toch wel dat je hem kan verkopen voor: '€175'. Het is dan mischien wel niet zoveel, maar wil je hem toch echt verkopen dan kun je zo'n bedrag verwachten. Tevens is dit ook het Maximum hoger moet je echt niet gaan, want dan reageert niemand meer en zit je dus nog met je Psp. Ik zal zometeen even een verkoop- brief voor je schrijven, want het is ook een manier van het gebruiken van Verkooptruc's. Let op: Je belazert niemand, want dat is het ergste wat je kan overkomen bij dit soort dingen. Dat iemand je belazert, luister dus niet naar Roy S, maar wees gewoon eerlijk en zeg dat je hem net een paar maanden hebt. Dit zal echt niet veel uitmaken, want wie verkoopt nou een Psp- terwijl die compleet nieuw is met de doos er nog omheen en met de verzegeling er zelfs nog omheen. Dat geloven ze toch ook niet, want dat soort dingen komen gewoon niet vaak voor. Beste Bezoekers, Ik heb sinds kort een Playstation Portabale aangeschaft en ben er eigenlijk niet zo tevreden mee. Ik heb er vrijwel een aantal uren mee gespeelt, maar ik heb er gewoon niet echt veel mee. Daarom wil ik hem graag verkopen voor een niet al te hoge prijs, want dan kan ik weer iets anders kopen. Ben jij op zoek naar een Playstation Portable die in goede staat verkeerd breng dan je bod uit en dan kunnen we altijd nog over de Prijs hebben. Als je eventueel nog Foto's wilt hebben kun je me altijd een bericht sturen. Met vriendelijke groeten, Gammie Natuurlijk kan je altijd nogn wat dingen aanpassen die je niet leuk vind of die niet bij je horen, je mag het ook nog in je eigen woorden zetten, maar gebruik wel punten en comma's en hoofdletters, want dit geeft een vertrouwd gevoel voor de verkoper. Verder vroeg je of wij ook wel eens wat verkeerds gekocht hebben. Ik zal je vertellen dat heb ik best vaak gehad, dan ga ik naar de winkel, maar dan koop ik eigenlijks iets, omdat het op Tv- is geweest of, omdat het me leuk lijkt. Maar achteraf blijkt het heel saai te wezen, maar wees gerust de beste overkomt het ook. Dus ga gewoon naar sites zoals Speurders of eventueel Marktplaats en verkoop alles wat je niet meer gebruikt. Dan kun je weer nieuwe dingen kopen met het geld. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik hoor het nog wel als het gelukt is met de verkoop, als je mischien iets niet snapt kun je het natuurlijk ook hier kwijt. Veel succes Gammie! Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 als je hemdan tog verkocht doe er dan in ieder geval een ZELFGEMAAKTE foto bij Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 De Psp ziet er nog zeer goed uit en heeft versie 2.01 en ik wil de psp+lcs in 1 pakket verkopen Reageren
VforV Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik zou er nog even goed over nadenken, binnenkort komt GTA Vice City Stories namelijk uit . Als je toch niet van gedacht (wil) veranderen zou ik de PSP + GTA Liberty City Stories samen voor €200 verkopen. De goedkoopste PSP-versie is het PSP Base Pack, daar zit volgens mij enkel de PSP in. Dan heb je het Value en het Giga Pack die nu €249 kosten. In de winkel kan je er zelfs een gratis game bij kiezen (keuze uit 8 games). Ik zou het ook niet vermelden dat je hem tweedehands hebt gekocht want dan zullen kandidaat-kopers al snel beginnen nadenken. Als hij nog naar behoren werkt en er goed uitziet zou ik voor de €200 (met LCS) gaan. Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb hem nu al verkocht voor maarliefst 170 euro's! Bedankt voor al jullie tips Reageren
.Syfes Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Nu je 170 euro hebt kan je daar mee en nieuwe ds kopen met nog een goede game erbij ik geef je een aanrader nitendogs je hebt 3 versies dus je hebt genoeg keuzes wat je met het geld kan doen,ik zou mijn raad opvolgen en de ds kopen met een goede game erbij Bewerkt: 17 juli 2006 door Syfes Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Kom net trug heb een zwarte DS Lite gekocht met twee spellen Harry potter en de vuurbeker en Spider man 2 voor maar 20 euro per spel (Had nog wat spaargeld over van daar) Reageren
Advancegta Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 dus j e had een ds verkocht die vor psp en verkocht die weer voor ds en hoe zijn de spelletjes? spiderman 2 lijkt me wel leuk, die andere iets minder Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 ds>psp>ds ? wats eigelijk het verschil tussen zo'n gewone ds en die lite ? Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Antwoord op: advancegta Ik heb er nog niet opgespeelt nu eerst 3 uurtjes lang opladen Ik laat het nog wel weten als ik ze gepseelt heb Antwoord op: Roy S heb hier een stukje voor je wat er veranderd is Nintendo DS krijgt een zomerse look! Nintendo’s nieuwste console is voorzien van alle bestaande functies van de Nintendo DS, inclusief enkele zeer speciale, waarmee de DS zich duidelijk onderscheidt van andere portable spelcomputers. De geavanceerde Touch Screen-technologie laat spelers de software met een stylus of zelfs met hun vingers besturen. Daarbij maken de twee schermen geheel nieuwe soorten videogames mogelijk, iets waar ook de ingebouwde microfoon met stemherkenning en draadloze Wi-Fi-ondersteuning een bijdrage aan leveren. Dit alles komt samen in de Nintendo DS Lite, een lichtere en kleinere uitvoering van de originele Nintendo DS. De Nintendo DS Lite weegt 60 gram minder dan het origineel en is een derde kleiner van formaat. Er zijn echter niet alleen veranderingen aan het uiterlijk doorgevoerd, de Nintendo DS Lite is ook voorzien van helderdere beeldweergave (in vier stappen instelbaar), een handiger geplaatste microfoon en een langere, comfortabelere stylus. Dankzij het nieuwe design en de unieke functies, is deze console geschikt voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht en game-vaardigheden. De verbeterde beeldweergave van de Nintendo DS Lite laat spelers meer dan ooit genieten van de fantastische nieuwe titels die binnenkort worden uitgebracht. Edit: advancegta heb de twee spellen net even gespeelt Harry potter en de Vuurbeker bevalt me wel en Spider man 2 is op zich leuk maar als ik net even ver ben en te vaak in het vuur ben gekomen waardoor hij dus dood gaat kan ik weer helemaal vanaf het begin beginnen dus daar ben ik niet zo voor. Mischien dat ik hem eventuweel morgen ruil Bewerkt: 17 juli 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.