~Mario~ Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Hallo ik heb een paar dagen geleden Fifa 2005 gekocht, in de handleiding staat dat als je de carriere mode speelt dus fifa 2005 my football story dat je een paar extra muziekjes kan winnen voor in je jukebox, dus is dat waar en is dat leuk? En ik heb een paar wedstrijden gewonnen, maar wat verdien ik er nou eigenlijk mee? ja dat balkje met zo,n smiley ernaast gaat zoveel procent omhoog, maar waarvoor is dat goed? En waarom kan ik bij Nederlandse clubs nog niet gelijk uit Psv Ajax of Feyenoord kiezen? komt dat nog ofzo? en wat krijg je nog meer als je een wedstrijd hebt gewoonen? behalve pionts? Bewerkt: 16 juli 2006 door searagent Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Hier even jouw vragen per punt op een rijtje: Als er in de handleiding staat dat je muziekjes kunt winnen, dan lijkt het me dat dat waar is. Het lijkt me niet dat EA onzin zit te verkondigen in handleidingen. Of die muziekjes het waard zijn, dat is natuurlijk te bepalen met je eigen smaak voor muziek. Dat balkje met de smiley ervoor staat voor je baanzekerheid. Hoe meer wedstrijden je wint, hoe baanzekerder je wordt, en hoe meer je percentage daarvoor dus ook stijgt. Verlies je een wedstrijd, dan gaat je baanzekerheid omlaag. Verlies je veel wedstrijden, kan het dus zo zijn dat je baanzekerheid heel laag staat, wat niet echt goed is voor je club. Als je een wedstrijd hebt gewonnen verdien je daarvoor punten, dacht ik. Deze punten kun je uitgeven aan de verschillende trainers en andere mensen van je club, bijvoorbeeld Keeperscoach, Verdedigingcoach, Scoutingcoach en nog een paar. het schermpje met al deze coaches krijg je automatisch na elke wedstrijd, waar je dus je punten kunt gebruiken om een coach beter te laten worden. Je begint natuurlijk als kleine coach, die net in de voetbalwereld stapt. Dan lijkt het me logisch dat je ook niet meteen bij grote clubs als PSV kunt gaan spelen. Naarmate je goed presteert met kleinere ploegjes, komen grotere ploegen ook vragen of je voor hun wilt coachen. Als je een wedstrijd gewonnen hebt, krijg je naast de points dus meer baanzekerheid, en als je veel wint, dan kunnen spelers wel eens meer sterren erbij krijgen, vanwege hun goede prestaties Zo, ik hoop dat je nu een beetje meer weet, en veel succes nog met Fifa 2005! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Oke bedankt voor die informatie Froodoo. Maar waar kan ik die jukebox in het spel dan vinden? En blijft het spel atijd leuk als ik 1 keer eerste ben geworden? Dus 1 deel heb gewonnen? en is het leuk om de spel instellingen in te stellen naar Amateur? want ik ben er nog niet zo goed in dus.. En nog eens wat, hoe hoger de rank, duss bijvoorbeeld als je wereldklasse speelt, krijg je dan ook wat meer extra,s als je een wedstrijd wint? Bewerkt: 16 juli 2006 door searagent Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Waar je de jukebox kunt vinden weet ik helaas niet meer, het is een tijd geleden dat ik Fifa 2005 heb gespeeld. Misschien staat het ergens onder 'Mijn Fifa' en dan 'Afspeellijst', daar staat het in ieder geval bij Fifa 2006. Ik heb het nog altijd leuk gevonden, al ben ik een keer eerste geworden in de competitie. Dit geeft mij zelfs nieuwe moed voor het nieuwe seizoen. Het is helemaal niet erg om op amateur te beginnen, dat heb ik ook gedaan. Maar als je merkt dat je steeds wint met uitslagen als 5-0, of 6-2, dan zou je een niveau hoger kunnen gaan, als een uitdaging. Niet meteen stoppen als het niet lukt, gewoon blijven oefenen, na een tijdje heb je het wel onder de knie. \ Helaas krijg je (volgens mij) niet meer punten of iets dergelijks als je een niveau hoger gaat, het is alleen voor jezelf leuk. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Maar wanneer krijg ik dan iets extra,s? Want ik blijf maar spelen, en telkens krijg ik maar een paar puntjes. Edit: Waneer heb ik het spel eigenlijk uitgespeeld? en waneer kan ik een ander team kiezen? en waneer gaat het sneller met die pionts die je krijgt? Bewerkt: 16 juli 2006 door searagent Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) En ik had nog een vraagje, 1.hoe kan ik een team promoveren? 2.En hoe kan je een carriere mode halen? 3.en hoe gaat me reputatie omhoog als trainer? ik heb nu al zo,n 25 wedstrijden gespeelt dus.. En wat is dan een football fusion wdstrijd? Bewerkt: 17 juli 2006 door searagent Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ik denk dat als je met een hoge score wint, dat je dan meer punten krijgt om uit te geven voor verschillende dingen. Meer extra dingen dan puntjes krijg je niet helaas. Je hebt de carriere mode 'uitgespeeld' na 15 seizoenen coachen. In die seizoenen kun je als coach een hoge reputatie opbouwen (maximaal 5 sterren) als je veel wedstrijden wint en met je ploeg goed eindigt in klassementen en toernooien. Een team promoveert als het eerste is geworden in de competitie, in sommige landen zelfs ook als de ploeg tweede is geworden. Er kan natuurlijk niet gepromoveert worden als je al in de hoogste competitie zit. Wat een Football Fusion wedstrijd is weet ik helaas niet. [Ps] Gebruik voortaan de edit-knop als je nog wat wilt zeggen, plaats er geen nieuw bericht voor... Bewerkt: 17 juli 2006 door Froodooo Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 maar hoelang duurt 1 seizoen dan precies? ik ben ergens in 2004 begonnen, en zit nu in 5 february 2005 dus.. Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Eén seizoen duurt net zo lang als hij in het echt ook duurt. Als je weet hoelang de Eredivisie in Nederland duurt, dat is ongeveer van september t/m maart ofzoiets. De seizoenen duren dus allemaal net zolang als in het echt, FIFA is niet voor niets gewoon op het echt gebasseerd. Per land kan de duur natuurlijk altijd verschillen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ja oke ik heb nu een seizoen uitgespeeld! dat duurt wel lang. nog even een paar vragen: 1. Bij een speler in het team staat naast elkaar form en fitness, wat betekent form? en waneer gaat dat omhoog, want dat heeft weer niet met rep te maken dus.. 2. als ik een niveau hoger gaat bijvoorbeeld semi pro of hoger, krijg ik dan als ik win op de eind van de wedstrijd meer pionts? 3. En je hebt bij het optiemenu een optie, My fifa football story, daar kan je spullen kopen voor pionts, maar waarvoor dienen deze spullen? Bewerkt: 17 juli 2006 door searagent Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 [1] Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de vorm van je speler omhoog gaat als die goed speelt in de wedstrijden. Daarmee bedoel ik dat hij goed paast, scoort, aanvallers tegenhoud enzovoorts. Zo kan je speler steeds meer in vorm raken. [2] Nee, het niveau waarop je speelt maakt niets uit. Je zult niet meer of minder punten krijgen (ik weet het niet zeker, maar ik dacht het wel). Het is wel gewoon een leuke uitdaging voor jezelf als je een level hoger gaat, omdat het ook niet leuk is als je alleen maar wint met scores als 5-0 en 6-2. [3] Je hebt heel veel verschillende spullen die je kunt kopen. Er staat meestal wel bij waarvoor ze dienen, dus dan moet je zelf maar een beetje naar kijken. Ik heb FIFA 2005 zelf niet meer op de PC, dus ik kan helaas niet voor je kijken. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Nee maar maar ik bedoel bij die spullen die je kan kopen in my fifa football story, wat kan je ermee doen? wat krijg je als je ze alle 80 hebt unlocked? Bewerkt: 18 juli 2006 door searagent Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Je krijgt helaas niks als je ze allemaal hebt unlockt. Het gaat er gewoon per stuk die je unlockt dat je er wat mee kunt doen, dus je krijgt niet iets extra's ofzo als je ze allemaal ge-unlockt hebt, maar het is natuurlijk wel leuk als dat je gelukt is! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Nou wat kan ik er dan mee doen, als ik zo,n bal koop, kan ik die echt nergens gebruiken? is dat alleen voor de gein ofzo? Alleen over die moeilijksheidsgraden geloof ik het niet helemaal! Volgens mijn krijg je toch wel wat meer geld na elke wedstrijd dan. Bewerkt: 18 juli 2006 door searagent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.