Lord of War Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Ik weet dat er hier al veel topic's over gemaakt zijn, maar geen enkel topic kan mijn vraag verwoorden. (denk ik toch) Ik speel GTA SA zonder cheats en ik zit nu bij End of the Line. geeft iemand tips voor me, voor ik de missie start Bewerkt: 16 juli 2006 door Lord of War Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Ik weet dat er hier al veel topic's over gemaakt zijn, maar gene enkel topic kan mijn vraag verwoorden. (denk ik toch)Ik speel GTA SA zonder cheats en ik zit nu bij End of the Line. Ik ga altijd dood, geeft iemand tips voor me Ik zal even een verhaaltje maken met tips over hoe ik het doe.. --------------- Goed eerst start je de missie gewoon, hier komt direct de 1e tip. Het zou slim zijn als je de Paramedic missie, De Vigilante missie en de Firefighter missie gedaan hebt. Wat dan heb health is dan 150%, je Body Armor is ook 150% en je bent Fireproof. Dat Fireproof zul je ook zeker nodig hebben, wat je moet aan het einde door het brandned gebwou weer naar buiten, dan kun je gwoon doorrennen i.pv. steeds overal een brandje te blussen. Die armor en health maakt opzich nietzoveel uit, aangezien je in de missie zelf ook hartjes en armor kan pakken. Goed aan het begin, je krijgt een opdracht een SWAT Truck te stelen, ga er heen maar blijf op een afstandje staan. Pak dan goed wapen, je ziet dat de Balles en de politie een gevecht hebben. Probeer de agenten direct te raken anders heb je kans dat ze terug schieten en dan gaat er health af, wat zonde zou zijn. Pak dan de SWAT en rij door de muur, met die SWAT kun je ook iedereen doodrijen op de begane grond. als iedereen dood is stap dan in de gele marker. Nu kom je op de 1e verdieping, pak een goed wapen en ga hurkend verder. zodra je de hoek omkomt zal er iemand achter en muur tevooschijn rollen. Nadat je hem dood hebt geschoten zul je iemand i nde gang zien staan, maak ook hem dood. Dan heb je nog iemand achter een soort muur met een gat erin. Als je die dood hebt moet je daarheen lopen er licht namelijk een armor. Loop dan door de deur. Je ziet dat er heel veel allemaal mannetjes zijn. Loop dan tegen de deur aan, je zult zien dat deur open en dicht gaat nu heb je kans een paar man neer te schieten, zonder dat je de ruimte inhoeft. Dan kun je de ruimte wel in, ga bukkend achter een voorwerp zitten waar men je niet kan raken. Blijf dan bukkend zitten en loopt een eindje opzij waar je een paar man kan zien. Je kan bukkend hen gewoon neerschieten, ga niet staan je bent dan een makkelijk doelwit. Er zal ook een SWAT door de muur komen, trek je er niet veel van aan zolang je mooi schuil houd kunnen ze je niet raken. Ga dan als je iedereen dood hebt via de zjkant naar de trap. (Misschien is nog niet iedereen dood.) Dan ga je de trap op, je komt dan in een soort kamertje waar een paar memebrs achter de dozen zitten. Vermoord ze en loop naar boven. De 2e verdieping. Loop de trap op en schiet de gang member neer. Acher de klapdeuren staan ook nog 2 members, schiet die ook neer door tegen de deur aan te lopen zo gaat de deur heen en weer, en kan je ze neerschieten. Ga door de deur je komt weer in een grote ruimte, zoals je ziet zijn er ook vaten met een schot erop zal het vat opblazen en zal het wat memebers met zich meenenem. Doe dit. Er zullen waarschijnlijk nu nog een paar over zijn, als jij rustig blijft zitten komen ze vanzelf tevoorschijn. Schiet ze neer, als ze tevoorschijn komen. Loop de trap op, als je vlak voor de deur bent komen er weer 2 members. Schiet op het olievat. De 3e verdieping, je bent nu in de lounge. Loop door de deur. Je komt in een kamer met pilaren. Let op sommigen hebben een shotgun en als ze op jou schieten kun je omvallen. Dat is vij irritant dus probeer eerst de members met een shotgun neer te schieten. Schiet dan de rest neer. Er zijn ook nog 2 kamers een aan de linkerkant en een aan de rechterkant. In beide zit een man, in de linker ligt ook nog een armor in de rechter een hartje. Als je weer naar buiten gaat zul je weer iemand tegenkomen schiet hem ook neer. Loop dan het trapje op. Nu moet je tegen Big Smoke vechten. Gebruik een AK-47 als je die hebt en schiet alleen op zijn hoofd. Er gaat nu meer en sneller health af, want hij heeft een armor aan. blijf steeds op één plek zitten want BS zal rondjes lopen ik raad je aan ergens in een hoek te gaan zitten. Als je het goed doet zal je BS doden. Er komt nu een cut-scene waar Tenpenny de boel in de brand schiet doordat hij de machines kapot maakt. Nu moet je weer uit het gebouw zien te komen, let op je hebt 7 minuten. Het word nu weer een kwestie van members dooschieten. Zet je nightvision op om iedereen beter te zien. Werk nu de etages weer af. Als je de firefighter missies hebt gedaan kun je gewoon door de brandjes heenlopen, anders moet je ze eerst blussen. Werk nu de 3 etages af, totdat je beneden komt. Loop dan door de gele marker. Er komt weer een scene waarin je ziet dat alles ontploft. Nu zie je dat Tenpenny op een brandweerwagen springt. Sweet gaat achter hem aan, hij hangt aan de ladden van de brandweerwagen. Stap in de (witte) auto en rij achter de brandweerwagen aan. Na de achtervolging zal Sweet zijn grip verminderen. Jij moet hem daarom redden voordat hij valt. Probeer nu gewoon wat stukjes af te snijden, en laat Sweet op de motorkap vallen. nu zal Sweet achter het stuur gaan zitten, en moet jij iedereen neer schieten. Dit is opzich niet zo heel moeilijk probeer vooral de banden lek te schieten. Als je dat volbracht hebt krijg je weer een cut-scene, wat je daarin te zien krijgt moet je zelf maar zien, succes! Bewerkt: 16 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Bling Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Neem eens een kijkje op Wikigta. Hier staan veel tips en info die het makkelijker moet maken. Veel succes. Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 koop zoveel mogelijk goeie wapens, denkniet van : ooh ik heb nog wel genoeg health, wees voorzichtig en ga niet te snel ,gewoon rustig met c laag over de grond gaan iedereen killen, met de brand zet je de camera naar onder , dan zie je beter. het is beter als je nu gewoon wel overal dor heen rent. dan de brandweerwagen. moet wel lukken Reageren
Lord of War Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Het is gelukt!! en dat in 1 keer, ZONDER cheats!! Bedankt iedereen die me helpte. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Als je tegen die klapdeuren aan schiet gaan ze ook open maar dan ben je wel wat kogels kwijt Reageren
Donwell Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Zorg dat je de vigilante (politie) missies hebt gedaan: 150% armor Zorg dat je de paramedic (ziekenauto) missies hebt gedaan: 150% leven Zorg dat je de Firefighter (brandweer) missies hebt gedaan: Vuurvrij, je kan door vuur lopen. Neem sterke wapens, met name de minigun. Blijf crouchen. Veel geluk. Reageren
Lord of War Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik heb geen tips meer nodig hoor. Ik heb toch al eens gezegt dat het me is gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.