Jump to content

The official forum-savegame!


Ruurd31

Recommended Posts

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    16

  • -Matthijs-

    13

  • ~Lance Vance

    11

  • Dutchy3010

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
Missie gehaald: Madd Dogg !

Beloning: + Respect

Verder: Wie heeft in godsnaam Pirates in Men's Pants gekocht, en 4 keer gecheat ? :@

Daar is zo achter te komen. Ik ga wel even kijken of ik diegene kan vinden. Vervolgens doe ik wel even de volgende missie. Ik heb geen idee welke missie ik moet doen trouwens... :?

EDIT: Ik heb degene gevonden die gecheat heeft, maar ik noem verder geen namen. Het is aan de crew om dat te beslissen en niet aan mij. Wat ik wél heb gedaan, is alle missies vanaf toen gespeelt. Er is dus op dit moment nog niet gecheat en dat wil ik ook graag zo houden. Ook is het savehouse niet gekocht.

Verder heb ik de volgende missie gedaan: Freefall.

Beloning: $15.000 en + respect.

De missie van Tenpenny kan nu worden gedaan: High Noon.

Veel succes allemaal, en alsjeblieft, houd het spel clean. Het is natuurlijk het leukste als we straks kunnen zeggen dat wel het spel 100% hebben gehaald zonder cheats.

GTASAsf8.b

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Missie gehaald: Vertical Bird

Beloningen: $50.000, De Hydra zal nu ook op je vliegveld in Verdant Meadows spawnen, De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada.

Verder: Nog enkele plakjes goud gehaald op de vliegschool, gesaved op Verdant Meadows!

Savegame:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

'Beat down on B-Dup' gehaald !

Beloning: Respect +, nieuw wapen te koop bij Ammunation.

Overige: Ik heb de 'Savanna' gebruikt om te rijden, en toen ik terugkwam heb ik de Flash in de garage geplaats. Veel kogels, vanwege de gangwar en ik heb armor gekocht, en eten gehaald om de volgende missie voor te bereiden.

Savegame:

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Kom op jongens! We zijn er bijna, wil niemand de laatste missies meer doen ofzo? Nog maar een paar missies te gaan en de storyline is weer voltooid. :klap:

Gehaald: Cut Throat Business

Beloning: Respect+

Extra: Vanaf nu kun je de kart terug vinden achter Madd Dogg's Mansion.

Volgende missie: Grove 4 Life

cutthroadbussinespassedvp2.th.jpg

Veel plezier met de volgende missie! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

:clown:

Dan doe ik de moeilijkste missie maar weer!

Passed: Riot

Beloning: Respect +

Extra: Dit is niet de makkelijkste opdracht aangezien er in de stad gigantisch veel geroofd en gemoord wordt. :duh:

Verder met de leuke missies!

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Los Desperados

Beloning: Respect +

Extra: Sweet belde om te zeggen dat Grove Street eerst wat groter moet worden voordat ze Big Smoke te grazen gaan nemen. Je moet nu eerst 35% gangterritories onder controle hebben voordat je de missie 'End of the Line' kunt starten.

losdesperadospassedst2.th.jpg

Ik wens de volgende veel succes met het veroveren van de gangterritories (of een gedeelte ervan). :)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...