DenkaanHenk Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Ik zal de missie A Home in the Hills wel doen. KoE , alle missies zijn al gedaan. Helaas..... , om hier toch een nuttige post van te maken zal ik een andere zijmissie doen. Oneindig kogels met Silenced 9mm , Sawn-off shotgun , SMG , en M4 behaald! Zonder te cheaten heb ik dit even gedaan , aangezien ik zijmissies zelf ook nooit kan. Ik had het geprobeerd maar het is niet gelukt , helaas. Volgende keer meer geluk , veel plezier voor degene die na mij een Savegame doet. Bewerkt: 27 november 2007 door DenkaanHenk Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Ik zat waarschijnlijk niet op te letten, zie nu ook al dat End of the Line gehaald is op pagina 6. Succes met de zijmissies. Reageren
Picaku Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) ik ben klaar met de 100 tags, heb ook 2 terretoriums erbij (zelfverdediging) en hitman voor silenced. ook gangster voor Sawn-Off. Savegame in de bijlage. Ik ben verder gegaan met de savegame van: DenkAanHenk Missie: 100 Tags Beloning: weer wat respect en %% erbij. Ook ligt er nu een sawn-off, molotov, ak-47 en tec-9 in CJ's huis. De volgende keer doe ik de SnapShots! Ik wil geen 2 dage wachtu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GTASAsf8.b Bewerkt: 28 november 2007 door Picaku Reageren
Picaku Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) srry voor dubbel post, but I continu with the snaps (ik zal ook wel even wat wapens trainen) Done: Alle wapens hitman level, 2 terretoriums erbij, 50 Snapshots, Shooting Range Done (Ik wist niet dat de shooting range ook een missie was ) $105.000 extra, (gekregen voor de snapshots) Wel per ongeluk een molotov verkeer gegooit, per ongeluk op 11 homies P.S. REAGEER PLEASE, ANDERS MOET IK REGELS OVERTREDEN: DRIE-DUBBEL-POSTEN-ACHTER-ELKAAR P.S.S. De volgende keer doe ik de horseshoes! >>> Door _KoE_Mzungu: Het is ook niet de bedoeling dat jij alles opknapt, maar dat het gezamelijk geklaard wordt. Daarnaast is het doel, de storyline, al gehaald. <<< GTASAsf8.b Bewerkt: 1 december 2007 door Picaku Reageren
Picaku Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) srry voor 3-dubbel post, maar er antwoord niemand meer uhm, KoE_Mzungu Ik dacht dat we ook voor de 100% gingen... Dus bedoel je nou dat ik: 1. Niet meer verder mag gaan? 2. Moet ik wachten terwijl anderen niks meer doen? Want volgensmij wil niemand de zijmissies doen... Bewerkt: 1 december 2007 door Picaku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.