Jump to content

Radio

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee, ik heb een paar nummer in mijn User Tracks gezet, en heb daarna SA opgestart en die dingen gezocht , nu is het zo als ik dan in een auto zit en ik wil dat radio station luisteren valt SA uit??!

Weet iemand hier iets voor om dit te voorkomen?

Alvast bedankt

Vinnie

Geplaatst:

Ik weet niet direct een reden waar ik uit op kan maken waarom het gebeurt, maar ik heb mischien wel wat tips die je kan gebruiken om het eventueel op te lossen. Heb je de nummers al eens ingescand in het menu van de User Tracks? Dit doe je door in het menu opties dit uit te voeren: Audio Setup > User Track Options > Scan User Track. Ik weet niet precies of de namen kloppen, maar ik weet wel dat het erop lijkt. Heb je de nieuwste Drivers van je Geluidskaart? Heb je de nieuwste Patch van San Andreas? Gebruik je wel Mp3 of Wma bestanden voor de User Track Player? Heb je GTA San Andreas Legaal?

Verder zou ik het niet echt weten, maar mischien helpt dit veel succes :cya:.

Geplaatst:

Ik heb SA vorige week bij Dixons gekocht dus legaal, ik heb alleen maar MP3 bestanden, en ik weet niet of ik de nieuste patch en driver heb....

Van drivers weet ik niks...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou die dus wel even patchen, ik zou dan even graag willen weten wat het merk van je Geluidskaart is. Dit kun je heel makkelijk doen door dit te doen: Start > Uitvoeren > Vul in: DxDiag > Kijk bij het tablad Audio/Geluid. Het kan eventueel even een tijdje duren, omdat de computer de gegevens moet laden maar als je dan iets te zien krijg moet je kijken bij. Naam: ... op de puntjes staat natuurlijk de naam van de geluidskaart die moet je hier invullen dan zal ik de drivers zoeken voor die geluidskaart.

Je kan de Patch voor San Andreas vinden op 'deze' site. Deze Patch is uitgebracht om de: Hot Coffee uit het spel te halen, deze Mod zorgde ervoor dat je; Seks spelletjes kon doen in het spel. Verder zijn er nog wat dingen Gefixt (Gemaakt) dus mischien zit het probleem met de Radio er ook tussen. Ik zal je ook even uitleggen hoe je de Patch gebruikt, Back- up eerst je GTA_SA.exe want als het mis gaat heb je altijd een Backup. Download en Instaleer de patch enem bij voorbaat de: 'Europese' versie. Verder zal het zich vanzelf leiden.

---

Als er nog iets niet lukt, stel het gerust voor, want daarvoor zijn vragen. :cya:

Dan heb je zeer waarschijnlijk GTA San Andreas Versie 2?

Bewerkt: door SummerBase

Iets met: Modemnr. 0 line-out (emulatie) ofzo

is dat hem?

Als ik die patch installeer zegt ie: Old file does not exist ofzo

Bewerkt: door 99vinnie99
Geplaatst:

Het gaat toch is gebeuren dat ik die computer uit het raam smijt....pffff......eerst was er ook al een probleem met een savegame, en nu weer met die ... radio

Rustig je mag niet Dubbelposten dat staat in de regels, maar je bent nieuw dus daar maken we geen drukte over. Verder wil ik je best helpen, maar dat model: Geluidskaart komt me zeer onbekent voor en ik denk dat het een Onboard Geluidskaart is, dat betekent dat het een geluidskaart is dit op het Moederbord zit. Hier kan jij verder ook niks aan doen, maar staat er niet een merknaam op die pagina van DxDiag? Want als ik die heb kan ik een Patch opzoeken.

En ik was vergeten te vertellen dat die Patch alleen voor en versie 1 GTA San Andreas is. Dus daar heb je niks aan als je al een Versie 2 hebt gekocht van de week, want die bevat die patch al. Nou ik weet helaas verder ook geen mogelijke oplossing. Heb je al gepobeert San Andreas opnieuw te instaleren? Want dit wil ook nog wel eens problemen voorkomen, omdat tijdens de instalatie er wel eens wat fout kan gaan met name de data- overdracht. Heb je mischien niet een lijstje met een overzicht van je computer? Wat er allemaal in je computer zit zoals Moeerbord/videokaart en ga zo maar door. En gooi je computer maar niet uit het raam, we komen hopelijk wel op een oplossing, wees maar niet bang/boos. :cya:

Die zijn natuurlijk ook leuk, je kan ook gewoon muziek aanzetten via Mediaplayer die laat je dan gewoon op de achtergrond draaien. Alleen je moet dan wel telkens terug naar je bureablad om de muziek uit te zetten. :)

Geplaatst:

ik ga wel gwn verder met de liedjes van SA.....

Of heeft misschien iemand anders nog een goed idee?

Geplaatst:

Ik heb het ook al geprobeert met: Radio. Random en nog een maar hij blijft uitvallen

IK word gek :bonk::bonk::bonk:

moet je niet een speciaal muziek-ding hebben ofzo

Mischien kan ik je nog wel helpen ik weet niet of het werkt, maar je kan het eventueel proberen. Heb je Quicktime op je computer, want ik las zonet ergens op een site die gaat over computer problemen dat het nog wel eens kon liggen aan de geluidsdriver. En dan bedoel ik deze keer niet de driver van de geluidskaart, maar die voor de soorten geluid. De nummers worden volgens mij afgespeelt met het formaat (.ogg) dit word zeker ondersteunt door Quicktime. Dit is en programma van Apple en ondersteunt veel formaten waaronder ook (.ogg) dit heb je dus nodig, want ik zag dat dus net op de hoes van GTA San Andreas staan. Ik weet niet precies of je dit programma al hebt, maar om het nog even wat duidelijker te maken zal ik even uitleggen hoe je het instaleert en gebruikt, nou gebruiken hoeft eigenlijks niet. Het gaat meer om de ondersteuning van het geluid, en wat ik me ook afvraag is of jij de geluiden wel mee hebt geinstaleerd kijk eens hoe groot de map: 'Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas' is. Dit doe je door met de rechtermuisknop de map te klikken en dan Eigenschappen selecteren als het rond de 4.7 gigabyte is dan klopt het zo ongeveer wel.

Om Quicktime te instaleren moet je eerst naar de site van Quicktime gaan om deze muziek- speler te downloaden. Je kan hem hem 'hier' downloaden vul je Email in het daarvoor bestemde vak en druk op: 'Free Download Now'. Je download zal als het goed is starten. Als je dit gedaan hebt instaleer je Quicktime en moet je wat voorkeuren kiezen neem alles het standaard. Laat dit programma gewoon voor wat het is en ga nu weer in GTA San Andreas. Mischien is het probleem nu opelost.

---

Het is nu telkens moeilijker om ene oplossing te vinden, want ik heb al veel dingen genoemd, maar ik weet er denk ik nog wel een paar, maar daar moet ik dus nog even goed over na- denken in ieder geval hoop ik dat dit werkt. Als je dit programma al had heeft het natuurlijk geen zin om het nog een keer te instaleren nou in ieder geval veel succes en ik hoor nog wel of het gelukt is ja of nee. :cya:

Wist je hoe een goed gevoel dit me geeft, ik ben heel erg blij- dat hij weer werkt! Als er nog iets anders is wat niet werkt kom echt gerust terug! Veel plezier met het Radio beluisteren. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...