gtaloser Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 De jumping mod deel II is nu te downloaden van mijn site Reageren
Jarno Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Hmm... Hoord in ander forum. Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 GTA loser jij weet onderhand toch wel in welk forum je een topic moet plaatsen <_< -moved- Reageren
gtaloser Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) sorry zat ff met mijn gedachte ergens anders Bewerkt: 28 oktober 2004 door gtaloser Reageren
RTS Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 :lol: pwnage En dat noemen we spam! :rolleyes: Reageren
D-kun Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 :lol: pwnage En dat noemen we spam! :rolleyes: hoezo is dat gelijk spam, ik geef mijn mening van iets.. :rolleyes: Reageren
RTS Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 :lol: pwnage En dat noemen we spam! :rolleyes: hoezo is dat gelijk spam, ik geef mijn mening van iets.. :rolleyes: Gewoon zoals ik het zeg, wat jij geeft is geen nuttige informatie...je hoeft het netzo goed niet te posten Reageren
pazziej Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 ik had m gedownload en in het spel gezet maar hij liep vast bij het loaden :S niet van een savegame maar een nieuwe game Reageren
Ken-D Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 De dummy van de VC Limit Adjuster goed gezet? Gtaloser zet dat ook effe in je readme. Postaldude Reageren
gtaloser Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Ik heb de mod een paar keer bij me zelf geinstalleerd om the kijken of hij het doet maar ik heb nog nooit de dummy's veranderd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.