Jump to content

MSN 8.5?

Recommended Posts

Geplaatst:

Iemand raadde mij aan om MSN 8.5 te gaan gebruiken, nu wil ik weten of dat wel veilig is. Het gaat wel om een beta. Die persoon kreeg hem van dit email adres:

communications_msn_cs_nlbe@cimail1.msn.com

Hebben meer deze mail gekregen? Ik zelf trouwens neit, die jongen stuurde hem door naar mij omdat ik het niet vertrouwde. Graag zsm antwoorden!

Geplaatst:

Ik denk niet dat dat veilig kan zijn, want MSN 8 is volgens mij pas een paar dagen uit, dus dan kan MSN 8.5 er nog lang niet zijn.

Geplaatst:

Sommige van mijn vrienden, netzoals ik, kregen ook deze mail.

Ik heb die hack dat in die mail wordt besproken al op het internet gevonden gisteren. Ik gebruik deze versie nu ook, en volgens norton is het veilig. Dus ik denk dat deze versie clean is. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

From: Windows Live Messenger <communications_msn_cs_nlbe@cimail1.msn.com> 
To: --- (at) hotmail DOT com

Dat klopt al niet, want het e-mail adres is niet erkend door MSN, en waarom zou je een officieele beta naar 1 persoon sturen in plaats van naar iedereen met een hotmail adres.

Daarnaast heeft MSN altijd een layout qua e-mails. En dit is gewoon een grote lap tekst.

Dit is het e-mailtje:

Beste Messenger-gebruiker,

Nadat Windows Live Messenger 8.0 uitkwam, is er een gevaarlijke hack uitgebracht. Daarom is het best om te updaten naar 8.5. U kan de beta gratis downloaden.

Indien uw account gehackt wordt, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld. Er zijn ook geweldige nieuwe functies, zoals je msn-adres personaliseren naar je eigen land, of je eigen provincie!

Nieuwe manieren om onmiddellijk in contact te komen en dingen te delen!

Gesprek

Gratis bellen van PC tot PC

– betaalbaar internationaal bellen met Windows Live Call*

Videogesprek

– oog-in-oog-contact met je vrienden**

Gedeelde mappen

– persoonlijke foto’s, bestanden en nog veel meer delen door te klikken en te slepen

Coole nieuwe telefoons en webcams, speciaal ontworpen voor Windows Live Messenger

– bel je Messenger-contactpersonen vanaf je luie stoel

Windows Live Contacts

– de contactinfo van je vrienden blijft altijd up to date

NIEUW: Personaliseer je eigen msn

- Je kan je eigen msn-adres personaliseren naar je eigen land.

Al je favoriete toepassingen … en nog veel meer!

Treed als een van de eersten toe tot de volgende Messenger-generatie —gebruik je huidige MSN® Messenger-adres of Hotmail® e-mail-adres om nu te upgraden en te starten! Vraag vervolgens je vrienden om mee te doen. Je contactpersonen en content zullen je automatisch volgen naar je nieuwe account!

Welkom bij de toekomst!

Je vrienden van het Windows Live Messenger-team

*gesprekken van pc naar telefoon is een betaaldienst, aangeboden door Verizon Web Calling

** Hiervoor zijn een webcam en een breedbandaansluiting vereist

Je ontvangt deze e-mail als gewaardeerde klant van Microsoft. Als je vragen hebt over onze privacy policies, raadpleeg dan de Windows Live Privacy Statement op http://privacy.msn.com

Wij hopen dat je deze communicatieberichten waardevol vindt. Als dat niet zo is en je wilt liever geen dergelijke berichten meer wilt ontvangen van MSN of Windows Live ga dan naar onze Marketing voorkeur pagina http://privacy.msn.com/choice/

©2006-msn 8.5 - Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Hotmail, Windows Live and the Windows Live logo are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries. Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052-6399, U.S.A.

..

Message-Id: <20060712153922.0D37.3268330-400@cimail1.msn.com>

Al het vetgedrukte lopt volgens mij niet.

Het leuke is dan ook dat ik onderaan het e-mailtje deze add zie staan. ^^

Windows Live Messenger: gratis bellen naar 250 miljoen Messenger gebruikers http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=nl-nl

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

Deze mail direct melden aan de hotmail klantenservice, heb ik ook gedaan, ze sporen nu al op, dit is een hack mail.Accepteer vooral niks.

versie 8 zelfs duurd zelf ook nog effe, dus 8.5 kan er zeker en vast niet zijn.

Ik herhaal het nog eens een keer, en ineens voor iedereen die zo'n mail krijgt: Contacteer direct de klantenservice van hotmail, accepteer niks en delete erna direct die mail!

Zeker dit doen, is even goude raad van een gestoorde belg

TheGuardian

Geplaatst: (bewerkt)

De mail is echt, want de images zijn op msn.com gehost...

@MrKoekie: Er staan wel images in hoor, het is een nette mail, maar als je het kopieert zie je de images niet. ;)

Bewerkt: door Samurai
Geplaatst:

@ Samurai,

ik denk dat degene die de mail gemaakt heeft dan gewoon mail uit een andere mail van Hotmail gebruikt..

Geplaatst:

Is nep, meestal komst nieuws binnen via (at) msn DOT com en staat er voor de mail het speciale icoontje, ook kan je de mail niet beantwoorden van msn (kan deze het wel bij jouw) dan is het dus geen echte mail.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...