Jump to content

Le Tour De France signatures!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey idereen,

Ik heb al een topic hier met signatures over de Tour. Maar die kloppen allemaal niet meer omdat Ullrich en Basso daarop staan en ze doen allebei niet mee :N . Daarom vond ik het tijd voor een nieuwe signature. Ik gebruik hem ook voor een battle tegen P-Jamma (die ik ga verliezen :engel: ).

letourdefrancesignaturev3copycu3.png

Een uitgebreide rate+ score aub. :)

Zelf vind ik men mooiste signature over de Tour De France. :Y

Geplaatst:

Hij is inderdaad zeer mooi. Je mag er trots op zijn!

Je vorige was ook goed, maar ja inderdaad met Basso en Ullrich... :bonk:

De Arc De Triomph is zeer goed verwerkt. Ook zeer goed gedaan is het...(ben woord kwijt) zodat het lijkt dat ze echt snel aan het rijden zijn ;)

Misschien had je de lucht bij de Arc blauw kunnen maken, lekker zonnig :)

Ook het Le Tour de France logo is goed geplaatst, het overschrijdt nergens de renners.

9/10

Geplaatst:

Super gemaakt, een prachtwerkje van je :)

ik denk toch wel dat je gaat winnen hoor, of anders moet P-Jamma echt met iets goeds afkomen dat nog beter is ;)

Ik wens je alle succes toe :puh:

9.6 trouwens.

Ik zelf doe aan wielrennen dus ben al direct fan van deze sig

Geplaatst:
Hij is inderdaad zeer mooi. Je mag er trots op zijn!

Je vorige was ook goed, maar ja inderdaad met Basso en Ullrich... :bonk:

De Arc De Triomph is zeer goed verwerkt. Ook zeer goed gedaan is het...(ben woord kwijt) zodat het lijkt dat ze echt snel aan het rijden zijn ;)

Misschien had je de lucht bij de Arc blauw kunnen maken, lekker zonnig :)

Ook het Le Tour de France logo is goed geplaatst, het overschrijdt nergens de renners.

9/10

Dank je voor deze lovende woorden! Ik vind het leuk dat je ook iets over men achtergrond zegt, De Arc De Triomph. Daar heb ik best veel tijd ingestoken, en ook een geel effect bijgevoegd alleen zie je dat bijna iet. Die lucht ga ik me nu niet meer met moeien, maar het was waarschijnlijk wel beter! Die lucht komt ook door dat gele effect ;) . Jou zie ik veel posten in mijn topic (waarvoor deze sig eigenlijk gemaakt is), waarvoor bedankt! :puh:

PS: Leuke avatar :schater: .

Super gemaakt, een prachtwerkje van je :)

ik denk toch wel dat je gaat winnen hoor, of anders moet P-Jamma echt met iets goeds afkomen dat nog beter is ;)

Ik wens je alle succes toe :puh:

9.6 trouwens.

Ik zelf doe aan wielrennen dus ben al direct fan van deze sig

Ook jij bedankt voor deze rate! Je hebt me mijn hoogste score ooit gegeven. :)

Die battle heb ik verloren, Hier vind je het topic. Ik vond het men mooiste signature ooit, maar P-Jamma had blijkbaar nog een mooier werkje :Y . Ik houd ook van wielrennen, maar ik doe het wel niet. Daarom maak ik ook vaak wielrennerssignatures. Btw ben jij een Tourfan kijk eens naar mijn signature :D .

Nog meer rate's zijn hartelijk welkom! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...