Jannes Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 hallo allemaal willen julliie door geven wat voor muziek en joun mooiste liedje van gta is?? greenz : jannes Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Je hebt een aantal Radio zenders in de staat: 'San Andreas' waaronder deze Radio zenders vallen ik zal achter elke zender aangeven wat voor muziek ze draaien en wat voor soort DJ's er draaien ook zal ik je nog wat uitleggen over de User Tracks. Hiermee kun je eigen nummers toevoegen aan je Radio, maar hier de lijst met radio zenders in San Andreas: Master Sounds - Classics, soul, groove en funk Playback - Hip Hop Bounce FM - Funk K-DST - Classic Rock & Roll K-JAH West - Dancehall, ragga, reggae en dub CSR 103:9 - New Jack Swing en Modern Soul Radio:X - Modern Rock K-Rose - Country Radio Los Santos - Hip Hop SF-UR - House WCTR Talk Radio - Talk Verder kun je ook nog User Tracks toevoegen, dit doe je in de map: Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks. Als je dan in het spel zit moet je naar Options > Audio Setup > User Track Player Setup > Scan Usertracks gaan. Ga dan in een auto zitten en kijk of User Tracks ertussen staat. --- Ik luister zelf vaak naar Usertrack's, want daar staan een aantal van me Favoriete nummers in en verder luister ik zo af en toe eens naar K-dst of K-rose. Mooie zenders maar ik word er zo snel moe van het is telkens hetzelfde als jullie begrijpen wat ik bedoel. Bewerkt: 16 juli 2006 door SummerBase Reageren
Jannes Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 oke:D heeii..?? ben je der nog?? nee duz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.