Crappy-Apple Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ik heb 2 vraagjes hoe moet je genericks zeten ? en hoe kan je een elgey ergens zetten at hij daar altijd staat ? Reageren
Xwa Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Uhm generic objecten zet je meestal met de moo mapper van sa of vc weet niet waarvoor jij het wilt En egley is een auto die zet je met de mission builder. Ik zal even de links opzoeken van de mission builder en moo mapper . EDIT: De mission builder >>>MISIONBUILDERDOWNLOAD<<<< De Moo mapper van sa >>>>MOOMAPPERDOWNLOAD<<<< Bij de site van de download van de moomapper moet je een beetje duits kunnen maar dat is denk ik geen probleem gewoon bij de tweede genaamd moo mapper gewoon op download klikken end an download now opent hij in een pop up Veel geluk groetjes xwa Bewerkt: 16 juli 2006 door Xwa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.