Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan er geen vinden in dit forum kan niet iemand even allemaal linkjes geven welke van gta3 zijn? bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Mod(ificatie)s : GTA III

• GTA III - Gtagarage : Dit is een site die onderdeel uitmaakt van het 'Gtanet' hier vind je een geruime collectie met mod(ificatie)s voor verschillende spellen in dit voorbeeld is het met name voor Grand Theft Auto III. Er staan een aantal skins en een aantal normale mod(ificatie)s. Dit zijn voornamelijk .zip of .rar pakketen hier zit dus meestal ook een Readme in lees die goed door, want daar kan wel eens belangerijke informatie in staan.
  • GTA III - PlanetGTA : Dit is ook een grote site met veel mod(ificatie)s ik hoop dat je er wat aan hebt, want er staat heel wat leuks tussen. Van grote mod(ificatie)s tot kleine, maar volgens mij zitten hier ook een aantal minder mooie mod(ificatie)s tussen, maar dat kun je natuurlijk zelf bepalen wat mooi en niet mooi is. Als ik het goed begrepen heb download je hier ook een .zip of .rar pakket, maar helaas moet je hier wel een acount hebben voor Filefront, mocht je hier niet bekend in wezen zou ik deze afstoten.
  • GTA III - GtaGames : Het zijn niet veel Mod(ificatie)s, maar mischien heb je er wat aan vooral de mod(ificatie) van Darkel spreekt mij heel erg aan. Ik heb hem daarom ook zelf in mijn eigen versie van Grand Theft Auto III gezet. Verder moet je hem downloaden op GTAGames hiervoro moet je ingelogd zijn, maar daarvoor kun je gewoon je normale wachtwoord en inlog gegevens gebruiken. Die je hier gebruikt GTAGames hoort namelijk bij Gtaforum.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Er zijn niet veel mods voor GTA3, maar op de site's die SummerBase heeft gegeven kun je er wel wat vinden.

• 3 maanden later...
Geplaatst:
sja, helaas zijn er niet echt veel mods meer voor gta3, zelfs voor gta2 zijn er meer :puh: . maar kijk eens hier of hier (duits).
een bump van 4 maanden! ik heb ondertussen san andreas en vice city al :bonk::cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...