Jump to content

Bungee-Jumpen..

Recommended Posts

Geplaatst:

aii,

dit is mijn eerste post, en ik moet zeggen goede site hoor :ooolala: Maar ik heb vraagje over SA de zoveelste al weer zie ik, kan je dat bungee jumpen zeg maar altijd doen? Of zijn dat missie's? Verder zou ik het egt strak vinden als mensen filmpjes of fotos proberen te maken en op dit fourm delen :D Maja iedereen zal wel volop aan het gamen zijn! Veel plezier daarmee iig, En zoveel mogelijk informatie is welkom!

Adioo

Geplaatst:

Dit zal waarschijnlijk nog lang niet bekent zijn wat dat zal nog wel even duren voordat iemand zover is want de missie's zijn best moeilijk!

Geplaatst:

als je je auto ergens roekeloos neer ze kwam de pilitie toch de wagen weg slepen? :unsure: ik zie niks :angry: .

Geplaatst:

Bungee-jumpen ? Je kunt met een parachute :D Ergens in het oosten van Los Santos kun je een wolkenkrabber in lopen en dan om je op het dak , daar kun je een Parachute pakken ( ziet eruit als een rugzak ) En dan naar beneden springen en op rondje klikken om de parachute los te laten

Geplaatst:
Bungee-jumpen ? Je kunt met een parachute :D Ergens in het oosten van Los Santos kun je een wolkenkrabber in lopen en dan om je op het dak , daar kun je een Parachute pakken ( ziet eruit als een rugzak ) En dan naar beneden springen en op rondje klikken om de parachute los te laten

Waar is die wolkenkrabber?

Geplaatst:

Tja das de pest ik heb geen idee , je weet wel hoe dat gaat he loop je wat rond enzo en mensen killen stad verkennen en voordat je het weet heb je iets cools gevonden gebruik je het en weetje niet meer waar je het hebt gevonden <_<

Geplaatst: (bewerkt)

Waar is die wolkenkrabber?

Als je deze image in PhotoShop ofzo open, en dan is het bij Pixel 1170, 1110 (pixel 0,0 zit linksboven en Y-coor telt dus naar beneden).

Sorry, heb even geen zin om een plaatje te uploaden :-)

GTA Radar Map

Bewerkt: door BrokenTable
Geplaatst:

ehhrr kijk gewoon hier:

GTASALosSantosplattegrond2.jpg

Op je map die bij de game zit heb je op die plaats ook een rondje staan, dat is een hotel ofzow, loop er ff rond tot je een gele marker vind

Geplaatst:

ik niet ik had die rugzak gepakt. ben naar beneden gegaan niet gesprongen. ben toen naar het vlieg veld gegaan, toen die easy jet gepakt of shamal hoe je het wilt noemen :puh:

ik ben toen boven de wolken gan vliegen. en toen gesprongen as echt kei hard,

je moet salto's doen enzo is echt vet jmmr dat je geen snowbord heb ofzo :puh: om

of een rubberopblaasbad om er in te zitte :)

Geplaatst:

een tip voor wie het nog niet wist, voor een parachute hoef je niet helemaal naar de vliegschool, hij ligt ook op de mount chiliad op de top, tegen over het kogelvrij vest. of was dat al bekend??

Geplaatst:

ik kan dat gebouw niet vinden,kan iemand ff een screen maken welk gebouw?

of precies vertellen waar het ligt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...