masterkey Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Hallo mensen dakzij kaasje heb ik deze berg kunnen maken dit is ene stukje van terunti's -Island's eiland 2 Zo was hij eerst Hier zijn een paar updates de tunnel is zowel bijna af De andere zijde Lol nog een plaatje Bewerkt: 16 juli 2006 door masterkey Reageren
Xwa Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Masterlijk masterkey mooi nu all Reageren
DaBeast Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Was toch mijn tut? Naja, je berg is mooi geworden, ben blij dat het lukt. Hoe heb je BTW die ingang gemaakt? Boleam? Veel succes in het modden. Greetz Reageren
gybrus Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 wel mooi maar is die berg niet een beetje hoog vergeleken met de breete en de lengte... (Gybrus *denkt* waarom maken opeens zoveel mensen een berg met een tunnel??) greets Reageren
masterkey Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Dabest: Ja jou tut ja en ik heb die tunnel geBoleand Gybrus: Ja mischien heb je wel gelijk maar ik kan er niet veel mee aan veranderen zo is hij toch ook wel nice Groetjes Masterkey Bewerkt: 16 juli 2006 door masterkey Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Moest je daarvoor nou een heel nieuw topic aanmaken ? Nouja voor deze keer is het niet zo erg maar voortaan kan je dit ook gewoon in het Show jou models topic posten of uiteraard het terunti islands topic . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.