Lord of War Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 als je 100% territory hebt, proberen de andere gangs dan nog steeds om territory af te nemen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Nee, want het hele gebied is dan van jou of tenminste van de 'Grove Street' gang. De andere Gangs zijn dan zeg maar uitgeroeit. Het is dan best handig om alle gangs uit te roeien, want zo zul je zonder moeite door de hele deelstaat; 'Los Santos' komen. Het is echt wel handing omdat te doen, maar let op: Verover de gebieden pas als je terug bent gekeerd van 'Las Venturas'. Want als je eerst de Territory's hebt veroverd en je komt weer terug is alles weer ingenomen door de Ballas en de Vagos. Het word dan ook wel de Chaos van Los Santos genoemd. Je kan het beste gewoon 35% behalen als je terug bent gekomen van: 'Los Santos', want dit heb je nodig voor de laatste missie van de Storyline: 'End of the line'. Hier moet je Big Smoke vermoorden, omdat hij een verader is netzoals Ryder. Als je deze missie hebt gehaald kun je beter de rest doen het kost even tijd, maar dan heb je ook echt wat. En vind je ook niet een groene kleur past veel beter bij de Map. Dus halen die Territory's. --- Om dit bericht nog enige waarde te geven zal ik even uitleggen hoe je het beste een Territory over kan nemen, althans dat is de manier die ik altijd gebruik. Schiet snel achter elkaar 3 Ballas/Vagos dood op de hun Territory's. Dan begint de Gangwar, zorg dat je sterke wapens zoals M4 bijvoorbeeld bij je hebt. Probeer aan de hoeken of uiteinden van de Territory's staan en wacht totdat de Ballas/vagos eraan komen. Je hebt nu een voordeel, want ze komen van één bepaalde kant. Zo kan je ze makkelijk op een rijtje moorden bijvoorbeeld met een Rocketlancher. Verder moet je zo vaak mogelijk de Armor en de Health proberen te pakken. En pak de wapens op van de Ballas/Vagos als ze vermoord zijn die heb je vast nodig bij de volgende Gang- territory overname, veel succes! Bewerkt: 16 juli 2006 door SummerBase Reageren
Sunray Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik denk dat je 1 minpuntje vergeten bent. Er zitten er nog altijd alleen hebben ze geen gebied niet meer. Ze zitten soms wel nog in een auto of gewoon op straat maar ze kunnen inderdaad geen gebied niet meer veroveren. Als je dan nog een keer gangwar's wilt doen heb je daar een truckje voor Klik Hier vind je al je informatie over meer gang terretorie's. Als je nu over straat loopt en bv een ballas ziet je gaat hij wel nog schieten,hiermee moet je opassen. Maar de kans dat je er nog 1 tegenkomt op straat is vrij klein maar in de auto ga je er wel nog veel zien. Voor de rest staat alles op de post van Summerbase. Van je liefste lid Sunray. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Dat klopt geloof ik niet... ik heb ze nooit meer op straat zien lopen sinds ik al die territories heb overgenomen. misschien komt het door dat ik de game op de ps2 heb Reageren
saboy Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 de enige gangs die op u schieten zijn de kleine onbelangerijke gangs Reageren
Cabron Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ja zoals de Varrios los Aztecas. waarom hebben die geen gang territory? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 omdat Cesar de leider is van hun en hij is een vriend van Grove St. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 waarom schieten z edan op u Dan heb jij eerst op hun geschoten anders schieten ze niet op je Da's met de Triads ook zo, Woozie is een vriend van je maar als je een Triad doodschiet schieten ze ook allemaal op je Reageren
joshoon Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 waarom schieten z edan op u Dan heb jij eerst op hun geschoten anders schieten ze niet op je Da's met de Triads ook zo, Woozie is een vriend van je maar als je een Triad doodschiet schieten ze ook allemaal op je zou ik ook doen haha >>> Door GTA-Sheep: Zou je willen zorgen voor iets nuttiger berichten? Dit wordt namelijk als spam gezien en dat is niet toegestaan<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.