Jump to content

inbreken/vlieglevels

Recommended Posts

Geplaatst:

ze zeggen dat je kan inbrekken maar hoe doe je dat dan

ps:en waneer ken je die vliegtuiglevels hallen

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan inderdaad inbreken, dit inbreken wordt in de missie Home Invasion geintroduceerd, hier leer je dus alles. Als je inbreken wilt moet je een Black Boxville hebben, klik hier voor de vindplaats. Je kan vanaf 20.00 - 06.00 uur inbreken. Op deze pagina staat nog veel meer info, kijk daar eens rond, als je er meer over wilt weten.

En nu het vliegen:

In de missie Vedant Meadows moet je een oude landigsbaan kopen, hier staan allemaal vliegtuigwrakken, in Verdant Meadows hoe de oude landigsbaan heet is een vliegschool, hier leer je precies hoe je vliegen moet. Voor meer informatie kan je het beste even hier kijken.

De missie Verdant Meadows vind pas plaats in de Desert en volgens mij ben jij pas in Los Santos dus kan je dit nog niet doen, als je toch even vliegen wilt kan je met de code jumpjet (op de pc) een Hydra spawnen, dit is een straaljager waarmee je mooi kunt oefenen om te vliegen.

Veel succes en plezier ermee.

Bewerkt: door Typhoon
  • 2 weken later...
Geplaatst:

hey maar ik ben al back home missies en ik kan niet inbreken :S als ik een zwarte boxville pak en dan mee rond rijd, zie ik geen gele pijlen bij de deuren en als ik op 2 druk zie ik ze ook nooit! wat nu??

Geplaatst:
hey maar ik ben al back home missies en ik kan niet inbreken :S als ik een zwarte boxville pak en dan mee rond rijd, zie ik geen gele pijlen bij de deuren en als ik op 2 druk zie ik ze ook nooit! wat nu??

Je moet die missie tussen 21.00-06.00 wel starten. Als je dat doet, dan kun je volgens mij gewoon inbreken. Breek gewoon in de Grove Street in (die lange straat tot Binco), bij die huisjes kun je zeker weten inbreken en je kunt daar makkelijk dingen stelen en ze hebben ook dure dingen. Zeg je zwarte Boxville voor een huis en steel eerst wat uit het linker huis en ga dan naar het rechterhuis (bijvoobeeld). Als je dan bij rechts ingebroken hebt komen er bij links weer spullen te liggen. ZO hoef je niet veel te rijden en kun je makkelijk veel geld stelen en de missie completen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet het wel doen in de nacht, je kan het dus doen tussen 20.00 en 06.00 uur veel succes. En als je het tussen die tijd doet en je ziet geen gele pijlen ga dan rond rijden of naar een andere buurt. Edit: Ruurd was me voor.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Geplaatst:
en wel de goede zwarte boxville?

Je moet gewoon de zwarte Boxville gebruiken hoor. Ik weet niet of dit wel je vraag is, maar als je weet waar je die vinden kan in San Andreas (= Los Santos, San Fierro en San Andreas) dan moet je even hier kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...