Jump to content

snelle scooter

Botloos

Recommended Posts

ik heb iets veranderd aan de setup van de piaggio NRG (kan ook met de Faggio)

als je het aantal versnellingen in handling.cfg veranderd van 1 naar 3, nu rijd de scooter redelijk hard en en trekt hij op zn achterwiel weg zonder Num6 in te houden :D

fastscooter.jpg

Bewerkt: door Botloos
Delen op andere websites

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dennuzzz

8

• Lantyz

3

• Baffie

3

• jaah90

3

• 2 weken later...

Hhmm kladblok doet hij bij mij niet ( dat is laatst door een virus kapot gegaan :o ) dus kan geen een ding in kladblok opene.. en in wordpad wil die niet op slaan als 't bestand (cfg) Maar ik neem aan dat die VC data tool wel op gtagames.nl staat? Maar ik kan hem niet vinden?

Ben ik nou blind of hoe zit dat :ph34r: :ph34r: :blink: :(

Delen op andere websites

Kladblok werkt niet meer bij hem, zei hij... (misschien verstandig dat eerst 's te fixen ;), trouwens)

De cfg-uitgang staat niet in de standaard-lijst van Word-uitgangen, zoals bijvoorbeeld ".doc". Je weet dat je de uitgang er ook zelf achter kunt zetten bij het opslaan? Dan doe je gewoon [save as] -> "Handling.cfg" als naam -> [save].

Delen op andere websites

Sorry jongens, jullie hebben je best gedaan maar het lukt mij dus nog steeds niet <_< zelfs nadat ik op 'n ander oud brik hier fftjes kladblok heb opgezocht en zo en veranderd wil hij hem nmog steeds niet op slaan als cfg (terwijl ik toch echt als bestandstype alle bestanden kies)

Laat maar zitten.. Jullie heb genoeg tips gegeven maar het lukt bij mij dus blijkbaar niet :rolleyes: :(

Helaas :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Dennuzzz.. loopt zich hier behoorlijk op te fokken :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Bewerkt: door Dennuzzz
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...