Botloos Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) ik heb iets veranderd aan de setup van de piaggio NRG (kan ook met de Faggio) als je het aantal versnellingen in handling.cfg veranderd van 1 naar 3, nu rijd de scooter redelijk hard en en trekt hij op zn achterwiel weg zonder Num6 in te houden Bewerkt: 28 oktober 2004 door Botloos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 In welk bestand heb je dat veranderd??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Maar het is bekend dat je dat in handeling.cfg kan veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Met welk programma kun je dit wijzigen dan? ik kan hm namelijk helemaal niet opslaan als ik 't bewerk in 'n tekstprogramma ( wordpath) :angry: :angry: :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Use Notepad (Kladblok) Of VC Data Tool. Of een Handling.cfg app Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Hhmm kladblok doet hij bij mij niet ( dat is laatst door een virus kapot gegaan :o ) dus kan geen een ding in kladblok opene.. en in wordpad wil die niet op slaan als 't bestand (cfg) Maar ik neem aan dat die VC data tool wel op gtagames.nl staat? Maar ik kan hem niet vinden? Ben ik nou blind of hoe zit dat :ph34r: :ph34r: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Probeer het in Word ofzo.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Daar kan ik 'm ook niet opslaan zoals dat cfg bestand :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Daar kan ik 'm ook niet opslaan zoals dat cfg bestand :blink: Raar.. Het .cfg maakt denk ik niet zo veel uit. Ik kan hem wel gewoon opslaan in Word. Verder weet ik 't niet, hsm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-kun Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 het werkt hier, hey ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Raar.. :unsure: :unsure: :blink: maar hoe sla je 'm dan anders op? ik heb alles al geprobeerd maar het wil niet lukken dikke pech voor mij dan. :rolleyes: . Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ik heb het een keer met de kladblok gedaan en dat werkte wel en dat kan je ook eens proberen. Veel suc6 ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Kladblok werkt niet meer bij hem, zei hij... (misschien verstandig dat eerst 's te fixen , trouwens) De cfg-uitgang staat niet in de standaard-lijst van Word-uitgangen, zoals bijvoorbeeld ".doc". Je weet dat je de uitgang er ook zelf achter kunt zetten bij het opslaan? Dan doe je gewoon [save as] -> "Handling.cfg" als naam -> [save]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Botloos Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 moet je wel bij bestandstype "alle bestanden" selecteren anders krijg je hindling.cfg.doc en dan heb je er nog niets aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) Sorry jongens, jullie hebben je best gedaan maar het lukt mij dus nog steeds niet <_< zelfs nadat ik op 'n ander oud brik hier fftjes kladblok heb opgezocht en zo en veranderd wil hij hem nmog steeds niet op slaan als cfg (terwijl ik toch echt als bestandstype alle bestanden kies) Laat maar zitten.. Jullie heb genoeg tips gegeven maar het lukt bij mij dus blijkbaar niet :rolleyes: Helaas :ph34r: :ph34r: :ph34r: Dennuzzz.. loopt zich hier behoorlijk op te fokken :ph34r: :ph34r: :ph34r: Bewerkt: 12 november 2004 door Dennuzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.