Jump to content

snelle scooter

Botloos

Recommended Posts

ik heb iets veranderd aan de setup van de piaggio NRG (kan ook met de Faggio)

als je het aantal versnellingen in handling.cfg veranderd van 1 naar 3, nu rijd de scooter redelijk hard en en trekt hij op zn achterwiel weg zonder Num6 in te houden :D

fastscooter.jpg

dom zometeen doe je er iets fout aan en dan mol je je hele spel :angry:

Delen op andere websites

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dennuzzz

8

• Lantyz

3

• Baffie

3

• jaah90

3

tuurlijk niet. als je slim bent kopieer je eerst het bestand handling.cfg en als je

teveel met de instellingen hebt lopen kloten dan zet je 't oude bestand er weer gewoon in.

Dennuzz.. die niks fout doet want hij kan niet eens wat veranderen.. <_<

Delen op andere websites

vertel ff precies hoe je iets met kladblok opent want ik moet dat doen om een gta san andreas mod te instaleren voor vice city, maar weet kweet niet hoe ik iets open in kladblok ook. plzzz vertel het me stap voor stap

Delen op andere websites

tuurlijk niet. als je slim bent kopieer je eerst het bestand handling.cfg en als je

teveel met de instellingen hebt lopen kloten dan zet je 't oude bestand er weer gewoon in.

Dennuzz.. die niks fout doet want hij kan niet eens wat veranderen.. <_<

JE HEBT GELIJK ik heb het ook geflikt hee thank you man! :D

echt vet !!!!!!

Delen op andere websites

stap 1: je gaat naar de rockstarganes map, en dan RECHTERmuisknop op gta vice city

stap 2: dan moet je het vingje buh -alleen lezen- weghalen, en vervolgens voor toerpassen op alle submappen drukken

stap: open kladbok, ga naar die map (habdling)

en dan verander je iets,

maar ik snap niet hoe ik dat precies moet doen, ik wil mijn sentinel sneller maken, hoe doe ik dat?????????????????????????????????????

Delen op andere websites

Waarom ga je nu een Sentinel sneller maken, die auto gaat al hard genoeg, als je nu een PCJ-600, of een cheetah of een watervliegtuig harder wil laten gaan snap ik het nog, maar een Sentinel, wacht even je hebt dat natuurlijk nodig om the Driver te halen, maar neem dit van mij aan: De Driver haal je vanzelf wel een keer. Is bij mij ook gelukt...

Delen op andere websites

Cheetah gaat al hartstikke hard man, maar je kan op GTAgames.nl ook ergens een patch downloaden dat je alle voertuigen kunt veranderen, maar toen ik die uitging proberen deed ineens het hele spel het niet meer, dus als ik jouw was zou ik het niet doen.

Delen op andere websites

Hmm ik kan 'm nu eindelijk op slaan als CFG bestand (doordat ik dus eerst alleen lezen uit moest zetten wat ik nooit geweten heb..) maar nu kan ik m'n scootor nog steeds niet sneller laten lopen? hij slaat het gewoon op maar al doe ik 5 ipv 3 dan loopt ie nog niet sneller..

En waar kan ik anders Dat Editor downloaden? ik keek net op 'n andere site voor 'n car editor maar ja daar stond niet het hele bestand op dus deed dat programma het alsnog niet :rolleyes:

Greetz Dennuzz

EDIT: met dat programma op gtagames kan ik ook de snelheid niet aanpassen :rolleyes:

Bewerkt: door Dennuzzz
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...