Lantyz Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 Hij zou in ieder geval heel raar gaan reageren, want de manana en de Cheetah hebben niet dezelfde bouw. Als je een Fiat Panda het gewicht, de snelheid en de kracht van een dikke BMW zou geven zou hij ook héél maf gaan rijden. Maar als het goed is zou hij inderdaad alle eigenschappen van de Cheetah over moeten nemen, waaronder de antistrenght van de auto, welke dit is in het rijtje weet ik niet zeker, maar het zou "(Y) fCollisionDamageMultiplier" kunnen zijn. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Okee ik zal eens kijken... Thank You.. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Hij zou in ieder geval heel raar gaan reageren, want de manana en de Cheetah hebben niet dezelfde bouw. Als je een Fiat Panda het gewicht, de snelheid en de kracht van een dikke BMW zou geven zou hij ook héél maf gaan rijden.Maar als het goed is zou hij inderdaad alle eigenschappen van de Cheetah over moeten nemen, waaronder de antistrenght van de auto, welke dit is in het rijtje weet ik niet zeker, maar het zou "(Y) fCollisionDamageMultiplier" kunnen zijn. Lache hé moet je een tank de wendbaarheid van een Pizza boy gaan geven en de snelheid van een cheetah, krijg je wel erg vreemde capriolen in Vice City. Of een caddy de snelheid van een skimmer, de wendbaarheid van een pizza boy, en het gewicht van een Rhino geven. Zouden er denk ik meer Caddy's in het water liggen bij de Leaf Links dan dat ze er rondrijden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.