Jump to content

is mijn videokaart sterk genoeg?

Recommended Posts

Geplaatst:

naam: nvidia geforce fx go5600

fabrikant: nvidia

chiptype: geforce fx go5600

dac-type: integrated ramdac

totaal geheugen: 64.0mb

ik vraag dit omdat mijn beeldscherm raar doet wanneer ik sa speel, eb al alles geprobeerd zoals instellingen lager te zetten, maar dan nog geen verbetering. als ik mijn resolutie verander alleen dan kan ik tot 2 minuten spelen zonder rare strepen en gekleurde vlakken op mijn scherm. ik heb de nomorehotcoffee patch al geinstalleerd maar dit lukt niet, ik kan ook mijn videokaart niet updaten.

help wat moet ik nu doen?????

alvast thankx

Geplaatst:

Minimale systeemeisen

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Kan dit helpen?

Geplaatst:

eyps

allmaal goed en wel maar heb ik een geforce...5600 is deze dan dan hetzelfde als geforce 3 of zelfs beter??

toch al bedankt

Geplaatst:
eyps

allmaal goed en wel maar heb ik een geforce...5600 is deze dan dan hetzelfde als geforce 3 of zelfs beter??

toch al bedankt

GeForce 3 is veel zwakker dan een 5600. Niet dat de 5600 een erg sterke kaart is, maar GTA:SA valt er prima mee te spelen op medium settings. :)

Geplaatst:

ow keb dus betere kaart dan da ik dacht

maar dan nog ik eb juist pc gedefragmenteert met hoop op beterschap maar nu gaat mijn beeld zo traag vooruit en ik heb nog altijd last van rare vlekken op scherm en de auto's rijden elkaar gewoon omver.

hoe komt dit en wat kan ik eraan doen? ik heb etzelfde probleem als een vorig topic (zie pagina 4: rare strepen door mijn beeld :S) die screenshots daar zijn net zoals bij mij en nog geen opl. voor gegeven

heeeeelp

alvast bdankt

Geplaatst:

Met de moederbord poort, is het ook niet zo'n toppertje. Iemand heeft 100% dezelfde PC, maar een standaard geintregreerde videokaart. En dat lagt als de t*ring :cab: Terwijl het op mijn PC smooth te werk gaat :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...