Jump to content

savegame versie 2

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

ik heb gewoon versie 1 van san andreas maar ik heb een savegame van een vriend gekregen maar die heeft versie 2. Nu heb ik gehoord dat je in de map rockstargames/data/script de 2 bestandjes (mainscript ofzo) moet vervangen voor een zelfde bestand maar dan die van versie 2. Wie heeft die bestandjes voor mij of weet waar ik ze moet downloaden?

Ik heb dus versie 1 en ik wil een savegame van versie 2 spelen.

Alvast bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ze voor je geupload- op 'Rapidshare.de' je kan ze op een heel gemakkelijke manier downloaden. Druk gewoon op Free, wacht een aantal seconden voordat het verkeer open- en veilig tot je beschikking is. Dan krijg je een plaatje te zien daar staan letters op die moet je dan invullen in het daarvoor bestemde vak. Als dat lukt begint het bestand te downloaden, het is een Winrar (.rar) map dus je hebt het programma Winrar nodig, deze kan je downloaden op: 'Rarlabs'. Als dat programma geinstaleerd is moet je met de rechter muisknop op het bestand klikken wat je net hebt gedownload dan druk je op: Extract of Uitpakken. Dan selecteer je een map bijvoorbeeld op het bureaublad en dan worden die bestanden in die map geplaatst. Ga naar die bestanden Kopier (Ctrl + c) ze. En ga naar de script map deze vind je hier: 'Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > data > Script' daar vind je bijna dezelfde bestanden Backup deze bestanden eerst voordat je verder gaat met het plaatsen van de Versie 2 bestanden. Zet die Versie 1 bestanden bijvoorbeeld in de map: V1 die moet je natuurlijk dan wel even maken. Als je dan geen main.scm of script.img meer ziet kun je op plakken (ctrl + v) drukken en je hebt een Versie 2 San Andreas. Als je wilt opslaan moet je een programma hebben, lees anders 'deze' post daar maar eens voor door. Veel succes en ik hoop dat het lukt, mocht er iets niet werken kom dan gerust met de vraag of tegenstelling. :cya:

Script.img & main.scm (Versie 2) : 'Klik'

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst: (bewerkt)

Die staan gewoon op het forum, en wel in >dit< topic. Om het je makkelijk heb ik ze hier even heen gehaald:

Mains.scm en script.img van V2: Download!

Ze moeten in de map Script. (Data>script). Vergeet niet de oude bestanden te back-uppen.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...