Jump to content

missie

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben bij de missie: just business op de ps2 maar kom niet veder kan iemand me helpen a.u.b _O_

Geplaatst: (bewerkt)
ik ben bij de missie: just business op de ps2 maar kom niet veder kan iemand me helpen a.u.b _O_

Dit is inderdaad een best lastige missie. Ik raad je aan wat wapens bij je te hebben. Als je die niet hebt kun je het best even wat Balles members doden, die hebben namelijk automatische geweren. Goed als je binnen komt moet je direct al hevig schieten. Ga direct achter de 1e bloembak zitten en vergeet niet te bukken. Al bukkend kun je iedereen makkkelijk neerschieten zonder dat ze jou makkelijk raken. Probeer zoveel headshots te maken, dat is vrij makkelijk in de buk-houding. Pak alle wapens die de Russen achterlaten. Let op: boven in je staat ook nog iemand verslik je daar niet in, als iedereen dood is loop dan recht vooruit de trap en pak de armor die daar hangt. Nu moet je ook nog naar buiten. hier geld hetzelfde g weer bukkend naar de 1e bloembak en probeer de mensen die je dan kan zien neer te schieten. Nu je iedereen dood hebt moet je achterop de motor, je moet nu iedereen neerschieten. Richt je vooral op de mensen en niet op hun voertuigen probeer eerst diegene neer te schieten die ook op jou schiet. Het is ook een kwestie van oefenen, toen ik de missie voor het eerst deed haalde ik hem ook niet in één keer. Maar hoofdzaken: Gebruik goede wapens, en zoek veel dekking. :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Hoi,

Bij deze missie moet je zorgen voor armor en health.

Het is handig als je de Ambulance missies en Viligante missies hebt gedaan, dan heb je 150% health en armor.

Als je binnen komt zie je dat er hevig geschoten wordt. Blijf dekking zoeken tot je buiten bent.

Zoek tevens buiten veel dekking, als je buiten ook de Russen hebt uitgeschakeld zal je moeten op een brommer kruipen en de Russen doodschieten (BS rijdt).

Nu kan ik je niet veel tips meer geven. Schiet op de banden van de brommers en van de auto's, dan rijden ze wat trager. Verspil vooral geen moeite aan de vrachtwagen,die gaat op een gegeven moment vanzelf naar de haaien.

Ik wens je veel succes.

:cya:

Geplaatst:

oow sorry dat was het verkeerde missie ik bedoel die missie die naarst je eeste save huis staart en dat je dan een auto moet ophallen en ombouwen en dan bij een trein station aan een wetstrijd moet mee doen ik verlies steets wil iemand me hebben

Geplaatst:

:bier::bier::bier: Hoi :bier::bier::bier:

Hier heb je al een Topic over gemaakt=P

En ik heb je hier al mee geholpen(volgens mij)

Greetzzz CJ :bier::bier::bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...