Thabit Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik hoop dat jullie dit weten: Wie is de artiest van het liedje 'Go West', die na afloop van een wedstrijd tijdens het WK werd gedraaid? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Ik dacht aan een nummer van The Pet Shop Boys maar naar verder zoeken zou het Village People kunnen zijn. Dat weet ik niet zeker. Ik zou een stukje van het nummer moeten horen. Edit: Ik heb verder gezocht en stuitte op deze link. Het bleek toch Village People te zijn met Go West. Maar zeker weten doe ik het niet. Bewerkt: 16 juli 2006 door Colonel Cortez Reageren
Juju Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Ik heb niet gezien welk liedje na het WK werd gedraaid, maar ik ken alleen Go West van de Pet Shop Boys. Ik weet niet of die 't is welke je bedoeld. Edit: Colonel Cortez was me voor Bewerkt: 16 juli 2006 door Juju Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.