Jump to content

Waar zijn jullie al°/°


skimi

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • barry

    6

  • CJ-SA

    6

  • skimi

    5

  • Trax

    4

Top Posters In This Topic

jaja maar waar is hij het goedkoopste! :blink:

is het nog te veel gevraagd om ff gewoon antwoord te geven op mightyduck z'n vraag <_<

en dan verw8 je wel dat mightyduck antwoord op jouw vraag geeft..ik zie dat hij al zo aardig is geweest omdat te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk echt niet dat iedereen zo gek is om gelijk aan de missies te gaan beginnen.

Eerst de steden verkennen lijkt me wel slimmer.

En WTF is dit °/°?

waarom niet direct aan de missies beginnen als je gewoon gaat rond rijden slaat het echt tegen , omdat je in het begin amper iets kan doen

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem 27 Okt. gekocht, 2 missie's gedaan want ik reed de hele tijd rond ( en vliegen )....

Nu zit ik bij een moeilijke missie met Rydar en Smoke....

Dat bij smoke moet je op de juiste tijd bepaalde richting kiezen zodat de lowrider gaat dansen op de beat...

En die missie van Rydar had ik bijna gehaalt maar m'n auto knalde tegen een voorbij komende politie en hij ging dood... :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er 9 gedaan missies nu veel verkennen je kan gewoon over heel los santos rijden wat ze zijden over dei 4 sterren op eens is ook mar gelult :angry: .

maar dadelijk ga ik weer verder met verkennen ken al heel veel maar de red country nog niet :D , dadelijk ff guad rijden komt goed ;):puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...