Jump to content

Waar zijn jullie al°/°

Recommended Posts

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• barry

6

• CJ-SA

6

• skimi

5

• Trax

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

ik zit bij de missie van zero dat je die kleine vliegtuigjes moet neer schieten..dan sta je op het dak.

ik krijg die missie echt niet voor elkaar :angry: :( iemand tips??

Bewerkt: door barry
Geplaatst:

Ik ben nu door Tenpenny in "The Middle of F****** Nowhere" gedropt. Lekkere plek daar, gelukkig had ik genoeg geld om dat huis daar te kopen, is het nu dan mogelijk om naar San Fierro te gaan. Kheb namelijk nog niet gekeken aangezien ik een broer heb die die game ook wil spele :lol: <_<

Geplaatst:

Ik zit nu in Las Venturas, en eerlijk gezegt valt me die stad een beetje tegen, weet iemand waar je het gokken kan leren ???? ik kan alleen de slotmachines enzo...

Geplaatst:

Ja LV viel me ook tegen toen ik met m'n tank door die stad en woestijn heen reed met 4 sterren achter me aan, maar toevallig zag ik wel coole neon lichten etc etc..

Gaf me wel de echte L.Vegas gevoel zoals in Bassie & Adriaan...( :unsure: )

Geplaatst:
ik zit in die missie waar je met die buldozer die man in zijn toilet moet begraven

Die's geinig, maar ook zielig en wreed.. :puh:

Ik ben bij die gast met Jizzy, maar ik kwam vast te zitten bij dat stukje dat je die gast in een limo. moet doden... :angry:

Nu moet ik alle voormissie's zoals die h89rtjes naar hotels brengen en mensen onder tijdslimiet killen over doen..

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...