Phantom Agony Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Mischien een beetje een domme vraag maar waar kan je zie hoeveel procent je heb.Ik weet wel dat je bij je status moet kijken maar waar bij status want ik zie het echt nergens staan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Mischien een beetje een domme vraag maar waar kan je zie hoeveel procent je heb.Ik weet wel dat je bij je status moet kijken maar waar bij status want ik zie het echt nergens staan?? bij misc ofzo iets was het helemaal onder aan bij de status volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Start -> Stats -> Misc en dan gelijk de bovenste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phantom Agony Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 oja ik heb het gevonden ik heb 61,50% :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 87.17 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 heb pas 27,27% en 53 missies uitgespeelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter1 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 ik heb net met mad dogg dat je og loc ofzow moet pakke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 ik heb ongeveer 85% B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 84,49 en net alle missies gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 ben nu bij de missie N>O>E die verdomd moeilijk is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 ben nu bij de missie N>O>E die verdomd moeilijk is Zien een aantal topic over geweest met tips. Eerst naar het noordwn vliegen en dan helemaal over het water schijnt een optie te zijn. Voor andere tips moet je even de zoekfunctie gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 55.01 ik heb 70 missies gedaan en alle politie,p.i.m.p & ambulance al maar ik zit vast bij de vliegschool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 80% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanandreas9 Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 84% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.