Whoop Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Hallo Wanneer cheats geactiveerd zijn (wapens, health, & lower wanted level) en ik wil men spel opslaan komt er een scherm met "warning one or many cheats may be activated this may harm your save game" is da een scherm zodat je die cheats ni zou gebruiken of is het echt schadelijk voor je savegame???? Kzen just bezig me de vigilante missie en da is zo goed als onmogelijk zonder cheats by the way hoeveel missies zen da 20?? en zijn die andere "paramedic & taxi" ook me 20 missies?? Alvast bedankt voor de hulp !!! Tot de volgende Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 je kan alleen geen 100% meer halen Reageren
Lord of War Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 je kan alleen geen 100% meer halen Je kunt wel nog 100% halen. Alleen heb je kans als je cheats gebruikt, dat je savegame niet meer zal werken. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 je kan alleen geen 100% meer halen Je kunt wel nog 100% halen. Alleen heb je kans als je cheats gebruikt, dat je savegame niet meer zal werken. Je kunt zoveel cheats gebruiken als je wilt, maar daardoor zal je savegame niet kapot gaan. Als je cheats gata gebruiken is dat de kans juist groter dat je niet meer alle onderdelen van het spel kan volbrengen. Vandaar de melding ook voor het opslaan, dat je cheats gebruikt hebt. Kzen just bezig me de vigilante missie en da is zo goed als onmogelijk zonder cheats by the way hoeveel missies zen da 20?? en zijn die andere "paramedic & taxi" ook me 20 missies?? Je moet 12 levels doen bij de vigilante, ik raad je aan een minigun te gebruiken. Als je bijvoorbeeld een verdachte achterna zit moet je uitstappen en hem neerschieten met de minigun, dit vind ik zelf een handige tactiek en ik gebruik hem zelf ook altijd. Ook bij de paramedic moet je 12 levels volbrengen, ik geloof dat je en totaal van 73 poppetjes moet redden. Ik raad je aan naar Angel Pine te gaan, daar hier is de afstand tussen de gewonden kleiner. Je mag ondertussen niet uitstappen bij beide dingen, want dan moet je weer helemaal over nieuw beginnen. En bij de Taxi missies moet je 50 personen wegbrengen, dit kun je gewoon in etappes doen je kan bijvoorbeeld tussendoor even saven. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 het ligt er aan wat voor een cheats je gebruikt, gebruik je de riot cheat en save je dan.. dan blijf die cheat altijd zo, dat geld voor meerdere cheats. Ook een bekend geval is dat als je cheats gebruikt tijdens de missie dat Maddogg van het dak wil springen de cheat het bijna onmogelijk maakt om de missie te halen omdat maddog dan gelijk van het dak springt Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb al 5781 cheats gebruikt en ik merk het niet, heb hem uitgespeeld en hij blijf op 98.29% Dus die 1.71% maakt mij niet zoveel uit Greetzzz CJ Reageren
gike Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 tijdens de vilgante gebruik ik de codes dat je kunt richten vanuit je wagen en is dan ook heel makelijk Reageren
Cabron Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik gebruik AEZAKMI (geen politie achter je aan), en FULLCLIP (niet herladen) en ook nog soms ROCKETMAN (jetpack) deze beschadigen het spel toch niet ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik gebruik AEZAKMI (geen politie achter je aan), en FULLCLIP (niet herladen) en ook nog soms ROCKETMAN (jetpack)deze beschadigen het spel toch niet ? Je kunt zoveel cheats gebruiken als je wil. Behalve als je de Riot cheat gebruikt. Die cheat zorgt ervoor dat er rellen komen en als je dan gaat opslaan kun je direct je savegame weggooien. Die cheat krijg je dan niet meer weg. Maar de gewone cheats zoals; wapencheats, healthcheats moeten geen probleem zijn. En kun je toch niet de 100% halen, dan kun je altijd nog een 100% savegame downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.